Tesa
Nu har jag gjort nytt album...nya datorn har ju gjort möjligheterna oääändliga (jämfört med förr iaf.. tongue.gif )
Diverse bilder från min trädgård under året som gick...
fruberglund
Mycket fin trädgård smile.gif

Gillade speciellt texten under bilden på ditt hus "huset som står i min trädgård" biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Väldigt fint hus hade du också.

Ser fram emot fler bilder till sommaren smile.gif
*hehoc*
Vilka söta små "Miss Piggy"! Hur länge har du haft dem? Du har väl dem som husdjur och inte som blivande mat? Var sover de på nätterna? Hur kommer det sig att du har dem? hälsn. hehoc
*Felix matte*
Den här bilden fick mig att börja längta till landet...betande kossor...lagård, spenvarm mjölk...minns också när korna släpptes ut om våren wub.gif
Fint du bor Tesa.
Tesa
CITAT (hehoc @ 27-02-2005, 16:14)
Vilka söta små "Miss Piggy"! Hur länge har du haft dem? Du har väl dem som husdjur och inte som blivande mat? Var sover de på nätterna? Hur kommer det sig att du har dem? hälsn. hehoc

Fattade ingenting först jag...jag har ju inga "piggysar"...(de jag haft har blivit mat..ja... rolleyes.gif )..
Men Fru Berglund har ju....det var dom du menade alltså.... laugh.gif
yla
härliga bilder tesa rolleyes.gif
amaira
Såå fint, Tesa!
Gillar ditt hus

Och din trädgård, och kossorna förstås wub.gif (söta "tvillingar").
Vackra fingerborgsblommor du har!

Du bor nog i en av Sveriges vackraste och mest idylliska delar wub.gif , med mina ögon sett.
ninnisky
så vackert du bor Tesa. Huset och tomten andas en sådan otrolig ro.

Lyckliga ni rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Tesa
CITAT (amaira @ 28-02-2005, 12:32)
Du bor nog i en av Sveriges vackraste och mest idylliska delar  :wub: , med mina ögon sett.

Ha...idyllisk del...hehe....visserligen kanske just precis här hos mig men en halvmil bort pågår vansinnet för fullt....Norrmännnen invaderar året runt och sommartid ökar kommunens befolkning från 11000 till 80000....bilolyckor är vardagsmat, sommargäster och ortsbefolkning strider om allt från enstaka träd till nya åretrunthus och sopavgifter....

Ja...jösses det var längesen jag tyckte det var en idyll häromkring... blink.gif huh.gif

(Förresten..."tvillingarna" är de överlevande 2 av en trillingfödsel")

Trädgården är väl egentligen bara "påbörjad" jag har hundra projekt i huvvet...så den kommer nog attändras en del...mina rabatter är ganska nya och inte så fylliga än heller....
Men det är ju alltid roligt om nån annan än jag tycker det är fint också...
wub.gif ...(nu blir jag så där blyg.... unsure.gif )
fruberglund
CITAT (Tesa @ 28-02-2005, 11:51)
CITAT (hehoc @ 27-02-2005, 16:14)

Fattade ingenting först jag...jag har ju inga "piggysar"...(de jag haft har blivit mat..ja... rolleyes.gif )..
Men Fru Berglund har ju....det var dom du menade alltså.... laugh.gif

Jaha..undrade också vilka piggysar...om jag missat något biggrin.gif

Snor din tråd lite och svarar då, hoppas det går bra smile.gif

Ja, det är våra husdjur, vi ska inte äta upp dem, är alldeles för dyrt kilopris för den lilla skinkan laugh.gif biggrin.gif. Vi har haft den största i ca 1½ år och den minsta i ca 3 månader. De sover i köket smile.gif i en hundkorg. På dagarna när vi jobbar är de ute i sin grisgård med ingång till isolerad del i garaget och när vi kommer hem får de komma in. Vi har dem för att jag är allergisk mot hund och katt.
Helen i Piteå Zon 5
Jättefina bilder från din trädgård och vilka mängder svamp du hade plockat, gillad även ditt hus. Tack för titten! / Helen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon