Full version: Kerstin hur gör du ?
Exotic
Tänkte till lite på detta med roser i kruka i ditt Orangeri smile.gif
Sätter du ner provadopinnar i dem ?

Planterat några roser i kruka (Purple Tiger nanananan ) men ej satt ner några pinnar .. smile.gif rolleyes.gif wacko.gif wink.gif
kerstin z5-6
yes de är drogade från senhöst -till sommarbetet ohmy.gif
Exotic
CITAT (kerstin z5-6 @ 28-02-2005, 08:29)
yes de är drogade från senhöst -till sommarbetet ohmy.gif

Tack & Bock Kerstin smile.gif

Då skall dem få litegoa pinnar laugh.gif
Kajsa
På min stamros Red the Fairy som står i garaget fick jag både löss och mjöldagg i vinter, som spred sig till Austinrsorna i krukorna. Så det blev Provadopinnar och provado spray, läget är nu under kontroll tror jag huh.gif
Exotic
CITAT (Kajsa @ 28-02-2005, 13:36)
På min stamros Red the Fairy som står i garaget fick jag både löss och mjöldagg i vinter, som spred sig till Austinrsorna i krukorna. Så det blev Provadopinnar och provado spray, läget är nu under kontroll tror jag huh.gif

Vad bra Kajsa rolleyes.gif man kan bli skogstokig på allt som kommer farande på blommorna .

har bara inte tänkt på att sätta pinnar i mina roser fattar inta varför , njaa man har väll huvúdet under armen ibland laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon