Caprice
Om du backar några meter ifrån datorn så ser du vad det står... laugh.gif

Caprice
kristerh
biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
krister
amaira
Aj då sleep.gif sleep.gif sleep.gif .

Fast ... rolleyes.gif ?
Betty
ohmy.gif Ojdå, det var värst! Kanske jag borde ringa hem maken... rolleyes.gif wub.gif
Kathy
ooopsss........ laugh.gif
Jejja
Så om man kunde läsa utan att backa, vad betyder det då? (Borde jag rodna nu??) laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Helen i Piteå Zon 5
Och jag backade nästan ut ur rummet och såg ändå inte vad det stod tongue.gif biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif / Helen
lotta_
Kul! laugh.gif Jag förundras över hur mycket roliga saker det finns och undrar varje gång vem det är som hittar på allting. smile.gif
*solis*
Jag var tvungen att gå ett hundra meter bakom fönstret och ändå såg jag absolut ingenting wacko.gif tongue.gif biggrin.gif
Airamya
Och hur ska man tolka det när jag var tvungen att backa några meter men sambon kunde läsa det vid skärmen...! blink.gif rolleyes.gif laugh.gif
*Felix matte*
Inte behöver man backa för att se texten (säger slöfocken) tongue.gif laugh.gif kisa med ögonen så framträder den laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Caprice
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Vilka tokstollar... laugh.gif

Ser framför mej hur alla backar med stolarna för att kunna läsa...
Det gjorde jag med... tongue.gif

Hoppas ni åtminstonde inte är på jobbet... ohmy.gif laugh.gif

Caprice
Berith
Förstår inte alls vad ni pratar om.... sleep.gif
Monica M zon 4
Kan inte nån säga vad det står? Jag fattar ingenting. huh.gif
Hajjen
Kisa med ögonen så ser du! tongue.gif
anna_rispan
Det är säkert nyttigt för hjärnan att titta efter sånt den inte är van vid...

Är det jag som inbillar mig men är inte meningen dubbeltydig.....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon