Full version: Äntligen fler hyllor
Eva i Skåne
I köket har jag haft extra hyllor något år, men det vill ju aldrig räcka till...
Under hyllorna har jag satt upp gamla bokhyllebelysningar med lågenergilampor i. Ovanpå hyllan trängs en del av de vanliga köksväxterna.

Idag fick jag äntligen hjälp av en av sönerna att sätta upp extra hyllor även i sovrummet. Det ligger på andra våningen i huset och betydligt ljusare så här får det gå utan extraljus. Just nu är det mest pelargonsticklingar och några lådor med nya frösådder som ännu inte hunnit gro.

Ännu har jag inte kommit på var de kommande sådderna ska stå unsure.gif . Jag har minst 10-15 sorter till som ska sås...
Vardagsrummet är för mörkt och sönerna vägrar att ha mitt ogräs wacko.gif i sina fönster...
men det har ju hänt andra vårar att vi inte kunnat sitta i köket och äta för att bordet varit ganska belamrat biggrin.gif
Och sen är det ju de där fönstren på jobb som det är ganska glest i... wub.gif
kerstin z5-6
Så ska det se ut ! Tom snyggt .. det är inte mina arrangemang precis smile.gif
Jobbet ... det tycker jag du ska fundera på laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Helen i Piteå Zon 5
Det där blev ju jättebra! Men det är så underligt,,,.... det verkar som problemen med ont om plats blir bara större och värre med åren wink.gif undrar vad det beror på???? tycker ju alltid att man har såååå lite rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon