Full version: Flera album..
Tesa
Har gjort ett par album till....."Blomster o blader" och "Småkryp"....och det blir säkert ännu fler snart...jag har mååååånga bilder sparade.... rolleyes.gif

*Felix matte*
CITAT (Tesa @ 28-02-2005, 22:55)
Har gjort ett par album till....."Blomster o blader" och "Småkryp"....och det blir säkert ännu fler snart...jag har mååååånga bilder sparade.... rolleyes.gif

En liten undran...vad har du för kamera som kan ta så fina närbilder?
och...hur hinner du med allt...familj, djur och trädgård. smile.gif
Tesa
Första frågan...Jag har en Sony cyber-shot Dsc P-72...3.1 megapixlar 3Xzoom och en närgräns på 10cm...
Inte så märkvärdig alls...

Andra frågan.....Det gör jag inte!!!... rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif ligger alltid efter nånstans...men var varierar med årstid och väderlek...

(se mitt valspråk nedan.... rolleyes.gif )
*Felix matte*
CITAT (Tesa @ 28-02-2005, 23:13)
Första frågan...Jag har en Sony cyber-shot Dsc P-72...3.1 megapixlar 3Xzoom och en närgräns på 10cm...
Inte så märkvärdig alls...

Andra frågan.....Det gör jag inte!!!... rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif ligger alltid efter nånstans...men var varierar med årstid och väderlek...

(se mitt valspråk nedan.... rolleyes.gif )

Men då är du sååå mycket duktigare än jag på att fota...jag har närgräns på ett par cm men lyckas inte få några fina närbilder sad.gif

på fråga två så tror jag att du är alltför blygsam... har ju sett storbaket smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon