Full version: Vill då vinda
Sulawesii
Går det bra? Eller är det bättre att jag väntar? Brukar annars vänta med denna typ av blommor till senvåren.... men..... det kliar så.....
smile.gif
Fenja
Risken är nog stor att du får problem med längden innan den kan sättas ut... de flesta vindor går i och för sig bra att toppa och grenar sig fint då.
Mvh
Fenja
Sulawesii
Tur att du förstår vad jag menar, Fenja, när jag inte kan stava ordentligt......
Ok. Kanske lugnar mig ett litet tag, då.
Fenja
biggrin.gif
Mvh
Fenja
kerstin z5-6
Gåsis har ett avskäckande ex .. hon visar det säkert snart igen .. annars finns det här i nån tråd ..
Sulawesii
Det inlägget hade jag missat. Ja, var skulle jag placera en (för att inte tala om flera!) sån där?? Skulle inte få plats här.....
Gåsis
Jaha - på anmodan visas här vindor sådda för tidigt tongue.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Men kan man inte få kalla det gröna fingrar ohmy.gif På gardinen syns i alla fall att det är påsk och ja, dom är toppade....

kerstin z5-6

Killerplants... anno 2003 i början mars ..smile.gif .... ingen riktig koll på vissa sorter jag heller .. nej smile.gif
lilla mamma
gåsis vindor såg att passa min man, STOORA gröna blommor rolleyes.gif
Sulawesii
Skönt att höra att även du kan göra "misstag" ibland, kerstin! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon