nikkki66
jag har satt fröer av feberträd och massor har kommit upp, undrar om någon vet hur stora dom kan bli inomhus? kan man ha dom ute på sommaren? skötsel mm, har letat på internet men inte hittat så mycket!
Fenja
Här finns en hel del att läsa... står bland annat att den blir meterhög som krukväxt.
Mvh
Fenja
Helen i Piteå Zon 5
Jag frösådde våren 04 och hade mina plantor ute under sommaren, dom dricker mängder, jorden får aldrig torka ut, gillar att stå i solen, då det blev kallare tog jag in min planta och har haft den svalt (+10-15gr.) och under växtbelysning hela vintern, den dricker mängder av vatten även vintertid. Så länge plantan aldrig torkar ut så är den jättefin, så här ser min ut idag, ca.1,20m hög ev. längre
http://www.odla.nu/album/data/helen/1894_p22052.jpg
nikkki66
Tack tack!! har hittat en del nyttig information....dom växer o växer ska man toppa dom eller?? wacko.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon