Full version: Saltön -repris
Tesa
..för de som liksom jag missade..
anna_rispan
Ja, jag skulle behöva en repris. Är det nån som vet om den finns på dvd? Så man kanske kan låna eller hyra? Blev nyfiken nu helt plötsligt. Vill se miljön. Eller egentligen mest introt. smile.gif
Alba
Åh jag älskar den serien eller miljön mest.
Kommer ju en fortsättning i vår.
Castea
Den finns på DVD att köpa i alla fall, vet inte om den går att hyra.
Och den underbara musiken finns på cd, utgiven av Naxos.

Jag ser också fram emot fortsättningen. Det var ju meningen att den skulle kommit tidigare, men fick skjutas upp därför att en av skådespelerskorna dog (hon som spelade Magdalena Månsson, doktor Schenkers fästmö). sad.gif
Så de fick ta in en annan skådespelerska sen.
anna_rispan
mm, det var när den kom upp i samtalet som jag blev nyfiken på hur introt i förra omgången såg ut.

nån som har ett avsnitt på video som kan tänka sig att låna ut kankse?? smile.gif unsure.gif
anna_rispan
CITAT (Castea @ 06-01-2007, 12:59)
Den finns på DVD att köpa i alla fall, vet inte om den går att hyra.
Och den underbara musiken finns på cd, utgiven av Naxos.

Tack! Nu kan jag söka lite mer bestämt.
anna_rispan
På cdon kostade första säsongen 199.
O bibliotekesn katalog lyckades jag inte hitta nån film.
nå ja. kankse dyker upp nån gång.
netaave
Läs böckerna dom är kanon!
Alba
CITAT (netaave @ 06-01-2007, 14:53)

Instämmer !
anna_rispan
Men om nån skulle hitta ett avsnitt på dvd eller video och kan tänka sig att låna mig den så skulle jag bli glad. sleep.gif Det är introt jag har blivit nyfiken på.
Gillan
CITAT (Alba @ 06-01-2007, 14:54)
CITAT (netaave @ 06-01-2007, 14:53)

Instämmer !

Instämmer till fullo biggrin.gif

Men jag är som vanligt lite motvals och tycker naturligtvis inte att Tv-serien kan mäta sig med böckerna wink.gif , men miljön är vacker förstårs biggrin.gif

Jag känner lika dant för kommisarie Lynley, men jag har läst alla Elisabeht Georges böcker och tycker att dom är jättebra. Bara helt ot så här wub.gif tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon