Full version: En liten fräckis
netaave
Hört på Tv nu i kväll, i en dokumentär med Iggesundsgänget.

Tre barn satt i en sandlåda och skröt om vems mamma som hade störst mun.
-"Min mamma har så stor mun att hon kan stoppa in en hel apelsin utan att den syns när hon stänger munnen" sa den första.

-"Då har min mamma ändå större mun än din" sa den andre "för hon kan stoppa in en stor banan på tvären utan att det syns".

-"Men jag tror ändå min mamma har störst mun" sa den tredje "i går kväll när mamma och pappa skulle gå i säng hörde jag henne säga från sängkammaren -Släck lampan älskling så ska jag ta den i munnen!
Och den lampan, den är stor den"
Airamya
Vi får nog döpa om det här forumet... vårkänslor.nu?

tongue.gif
Betty
Verkar inte bättre! biggrin.gif Inte för att jag begriper varifrån alla de svallande vårkänslorna kommer ifrån, speciellt just nu när det är så mycket snö i hela landet plus att det är förbenat kallt... (-15° hos oss just nu)
Airamya
Kanske är det just därför? Marskatten vaknar inom oss alla o ju mer snö det är desto mer måste vi... ja, vad det nu är vi måste tongue.gif laugh.gif
*Felix matte*
sleep.gif
Tack för dagens första laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Berith
... och så var det dom två små barnen som smygkikade genom nyckelhålet in på mor och far i sovrummet varpå den ena knatten säger: "Åh fy vad orättvist! Vi som inte ens får peta näsan!"

unsure.gif
amaira
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

*anmäler mig som medlem i "vårkänslor.nu"*

Det är ljuset som gör det!! Den ökande längden på dagsljuset!

Sånt lurar man höns med, för att få dem att börja värpa tidigare på året rolleyes.gif .

Och småfåglarna kvittrar livligt i träd och buskar!! Det är vååååår i luften, sjunger de för full hals - och burrar upp fjädrarna mot vinterkylan wub.gif .
Caprice
laugh.gif laugh.gif

Caprice
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon