Full version: Easy Plant
Ani
Jag undrar lite ang Easy Plant. Jag har beställt några varor därifrån men nu efter att jag läste artikeln om den firman, undrar jag om jag borde avbeställa allt? sad.gif Finns det flera som har gjort samma misstag?
Nåja, jag får hoppas på det bästa.
Vilket som så längtar jag till våren.

Ny här på Odla och jag har fått många tips genom att läsa inlägg i smyg..smile.gif

Ha en fin vår.
Ani
amaira
Hej Ani och välkommen wub.gif att skriva också. Och visa foton smile.gif .

Nån stans har jag för mig att det finns trådar om EasyPlant som tar upp dina frågor, men jag vet inte var. (Och orkar inte leta, det gör säkert andra)

Har för mig att de är okej i alla fall... Har jga fel blir jag säkert rättad.
Bjäbban
De hade en insändare i Ystad allehanda för någon vecka sedan, där de sa att de hade haft stora proplem med posten, att deras växter hade tagit för lång tid på sig att komma fram och av den orsaken inte var i det önskvärda skicket....
Jag vet inte om det bara är ett sätt att skylla ifrån sig eller om det är så att posten slarvar...
Har ingen egen erfarenhet av dom.
kerstin z5-6
Läs trådarna -jag skulle lägga pengarna på andra firmor
Caprice
Välkommen hit..!

Säger som föregående talare...

Lägg pengarna på en annan firma...

Finns massor av seriösa och bra firmor...
Det är dem man ska gynna...

Caprice
Fenja
CITAT (Bjäbban @ 03-03-2005, 08:58)
De hade en insändare i Ystad allehanda för någon vecka sedan, där de sa att de hade haft stora proplem med posten, att deras växter hade tagit för lång tid på sig att komma fram och av den orsaken inte var i det önskvärda skicket....
Jag vet inte om det bara är ett sätt att skylla ifrån sig eller om det är så att posten slarvar...
Har ingen egen erfarenhet av dom.

Det skyllde de på år 2003 också, då min väninna fick en massa döda eller ruttna plantor. Finns INGA skäl alls att handla av Easy Plant! Hon fick inte sin faktura ändrad heller utan de håller på att kräva pengar ännu för detta... När hon kontaktade vd:n för företaget så skickade de det till inkasso...
Mvh
Fenja
Bjäbban
ohmy.gif nej då får det vara för mig också, var lite frestad när jag fick katalogen!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon