Caprice
Nu är det dags för en Odlaian i melodifestivalen, tycker jag.. biggrin.gif

Vem gör ett försök..?
Melodifestivalen

" Jag vill bada i perlite, min vän
I väntan på sommaren, ohhh... "

Eller:
"Det gör ont en stund på natten, men inget på dan
Och alla runt omkring, de fattar ingenting
Jag vill sååå..."

laugh.gif laugh.gif

Släng dej i väggen, Bert... tongue.gif

Caprice
renate
Jag vill inte ha någon billjet till globen.
pejori
inte jag heller smile.gif smile.gif
Sulawesii
Jag hejar på dig, Caprice! Det märks ju att du har schlagergenen i dig tongue.gif ! Du får bli vår representant!
netaave
Gammelnalle är väl i branchen redan!
Berith
Gammelnalle...? unsure.gif Men dom ska väl ha stora bröst eller korta kjolar för att platsa i melodifestivalen?

Har iofs bara sett ett foto av Nallen, men där hade han varken det ena eller det andra. wink.gif
Blomstertanten
CITAT (Berith @ 04-03-2005, 06:55)
Gammelnalle...?  :unsure: Men dom ska väl ha stora bröst eller korta kjolar för att platsa i melodifestivalen?

Har iofs bara sett ett foto av Nallen, men där hade han varken det ena eller det andra.  ;)

Men kjolen är inget problem !
Jag kan åta mig att sy den. tongue.gif

Och behagen är inget problem det heller.
Lätt ordnat med lite strumpor i hans bh ! tongue.gif
amaira
Ojojoj, nu har ni nog skrämt bort gammelnallen ...
Hur Blomstertantens "klänningar" blir, vet vi ju ohmy.gif. Och får Blomstertanten fria händer med Gammelnallen, så lär vi nog allesammans träffas fortare än nån kunde ana - för vem vill inte se det laugh.gif .

Inte bara Odlaforumets medlemmar kommer att gå man ur huse ...

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

(Sådär ja, nu har vi bytt "objekt" från "Adrian-ängel" till "lättklädd-gammelnalle", blir det en ny barnförbjuden tråd månne? Det ÄÄÄR vår i luften, vad är det annars!! ?? wub.gif
Caprice
Gammelnalle...? unsure.gif Men dom ska väl ha stora bröst eller korta kjolar för att platsa i melodifestivalen?

Har iofs bara sett ett foto av Nallen, men där hade han varken det ena eller det andra. wink.gif

Hmmm

Tänk om Lasse Flinckman fått en konkurrent...? laugh.gif tongue.gif

(Vi bara skojar, Gammelbjörnen..) unsure.gif

Caprice
Berith
CITAT (Caprice @ 04-03-2005, 12:05)
(Vi bara skojar, Gammelbjörnen..)   unsure.gif

(Gör vi...?) unsure.gif
Sylvia

Det går visst bra med hårig bringa också, minns ni Brandsta City Släckers förra året? Det kanske Nalle redan har, annars finsn det konstpäls att köpa tongue.gif laugh.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon