adrian
Detta är en Venosa trumpet som precis nu slår ut sin blomma...

Denna heter Rubra och DREGLAR med söt nektar för att locka till sig alla som gillar sötsaker...

Här kan man se hur de nya små trumpeterna böjar växa ur själva rotdelningen jag gjort på en Flava...

amaira
CITAT (adrian @ 04-03-2005, 09:35)
Denna heter Rubra och DREGLAR med söt nektar för att locka till sig alla som gillar sötsaker...

Ja, jag kom i alla fall rusande. wub.gif

Gillar sötsaker. Och dina blommor. Och dina bilder.
Men den här gången var jag mest nyfiken på vilka kroppsdelar rolleyes.gif sleep.gif som skulle vara representerade.

Den nedersta bilden ser ut som en tass med klor, som sticker upp ur marken. Vilket odjur det måste vara på väg upp? biggrin.gif
kristerh
Jag med min fantasi kan tala om för er vad jag tycker att bild föreställer wink.gif tongue.gif

(ser ut som en tunga över ett par bröst) wink.gif biggrin.gif laugh.gif (förutom färgen)

Adrian har du bara perversa blommor? du kanske skulle byta namn på firman sleep.gif laugh.gif (nej det är nog bara jag som har en väldig fantasi!!) rolleyes.gif
krister
adrian
Typiskt (pervokrille)... tongue.gif

Tja, kanske "Perversa Blommor" den enda snuskrelaterade blombutiken i sverige... biggrin.gif

Det är väl det undermedvetna som kallar fram alla såna tankar... sleep.gif

(det måste alltså vara våren som har kommit då...)

Jag har faktiskt en GUMMINEPENTHES hemma...

* Den ser ut som en grön kondom... biggrin.gif
kristerh
Har du ingen bild på den?
vore intressant att se en "gummiplanta" rolleyes.gif
krister
Eva i Skåne
CITAT (kristerh @ 04-03-2005, 12:12)
Jag med min fantasi kan tala om för er vad jag tycker att bild föreställer wink.gif tongue.gif

(ser ut som en tunga över ett par bröst) wink.gif biggrin.gif laugh.gif (förutom färgen)

Adrian har du bara perversa blommor? du kanske skulle byta namn på firman sleep.gif laugh.gif (nej det är nog bara jag som har en väldig fantasi!!) rolleyes.gif
krister

Antingen en väldigt stor tunga eller ett par väldigt små bröst rolleyes.gif laugh.gif
adrian
CITAT (kristerh @ 04-03-2005, 12:50)
Har du ingen bild på den?
vore intressant att se en "gummiplanta" rolleyes.gif
krister

Okej, här kommer den...

Och den bruna färgen på mina fingrar ÄR ifrån väggen som den egentligen skulle suttit på o jag hade målat ordentligt... biggrin.gif

Vi målade precis om hallen...

Jag demonstrerar själva gummifunktionen på denna "gumminepp"

Man kan liksom klämma ihop den, se så roligt det blir... tongue.gif

(låten fantasin flöda krister...)laugh.gif

Den kommer ifrån Sabah Borneo...

Airamya
Jag undviker att kommentera bilderna idag... Det har en tendens till att leda till konstiga drömmar bara... tongue.gif

Men jag tänkte säga en annan sak...

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN ADRIAN!!!!

Ja, så fick jag det sagt. smile.gif
adrian
CITAT (Airamya @ 04-03-2005, 15:27)
Jag undviker att kommentera bilderna idag... Det har en tendens till att leda till konstiga drömmar bara...  :P

Men jag tänkte säga en annan sak...

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN ADRIAN!!!!

Ja, så fick jag det sagt.  :)

Mnjae...
Tack men jag e ju inte egentligen Adrian för det e ju vad jag kallar mig här... rolleyes.gif
(får jag INGEN tårta??????)
sanna

Hittade tyvärr ingen mer pervers tårtbild, men grattis på namnsdagen ändå, Adrian!

/Sanna
adrian
Tackar.. tongue.gif

Hoomer är störtskön, han är en exakt kopia av en kille jag känner (helt OMÖJLIG att ha och göra med, men väldigt kul och lustig..)
biggrin.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon