zaaritha
04-03-2005, 23:17
På tisdag ska Saffran förlora sin mandom! Hoppas att jag inte räknas som
djurplågare nu?
Ehhh....HUR tänker du ta bort mandomen?!!
Mvh
Fenja
Nej då,det är väl inte djurplågeri.Alla mina katter är kastrerat de har inte ont av det.
Caprice
04-03-2005, 23:58
Även mina är kastrerade...
Ska man inte ha dem till avel är det väl helt ok...?
Caprice
zaaritha
05-03-2005, 00:04
Fenja!: Jag överlåter det åt veterinären!!!!!
CITAT (zaaritha @ 05-03-2005, 00:04)
Fenja!: Jag överlåter det åt veterinären!!!!!
Då är du väl ingen djurplågare heller!!
Mvh
Fenja
zaaritha
05-03-2005, 00:24
Nja...... Tänkte nog mest på Ralfs åsikter!
zaaritha
05-03-2005, 00:38
Muckar absolut inte gräl! Men--Ralf--om du är inne--jag förstår fortfarande inte ditt resonemang!?
Blanda inte in mej i detta. Jag har visserligen två barn som jag e stolt över men jag tänker ändå inte kasterar mig. ALDRIG I LIVET. Och den åsikten står jag fast vid.
Gumman var väl inte så glad åt hur hennes liv hade blivit, hon blev sittande hemma i föräldrarnas torp o blev aldrig gift, det enda sällskapet hon hade var sin katt i sitt gamla uschliga torp. Men så en vacker dag så kom det en ande förbi och han förklarade då att hon kunde få tre önskningar.
Först önskade hon sig att torpet skulle bli ett vackert och modernt hus. VIPS så blev det så.
Sedan önskad hon sig att hon blev ung o vacker så att hon kanske kunde få träffa en man och göra ni-vet-vad-jag-menar. Och vips så blev hon det.
Och sedan ville hon ha en man, men egentligen hade hon ju redan en som kände henne utan o innan, nämligen katten, så då önskade hon sig att katten blev en ung man i sina bästa år så att dom tillsammans kunde göra ni-vet-vad-jag-menar. Vips så blev det så som hon önskade
Då säger han: -ångrar du inte nu att du kastrerade mig?
ja så kan de gå ujuj
hoppas jag inte hamnar i den sagan o får mina båda gossar me på resan för då lär dom titta snett på mej

men dom älskar ju varandra
zaaritha
05-03-2005, 20:23
Ralf!!:
Förlåt!!
Det var ju Gossen Ruda--inte du!
Och:
O så var det bonden som gick hem från samhället till den lilla byn. På vägen hem så mötte han en granne. Granne frågar var han har varit.
– Jag har varit hos provensialaren och kastrerat mig, vad ska du göra?
– jag ska också till provensialaren och vaccinerar mig.
– åh faaan var det så det hette…….
Kvinnan ringde till veterinären och frågade vad det kostar att göra så en katt ej kan göra barn.
-Kastrering eller sterilisering? frågar veterinären
- det kvittar, ta det som e billigast!
*Felix matte*
05-03-2005, 21:02
Tur att Felix inte är katt, så slipper jag hamna i den sagan .
Världens goaste hund
är också kastrerad.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.