Full version: Botanova
zaaritha
Har nu beställt hoyor från Botanova--för första gången!
Nå´n som har erfarenhet av firman?
Rossi
Jag har beställt av dem flera gånger och är nöjd. Jag har fått det jag har beställt och det har varit fina plantor.

Lycka till!
Sulawesii
Jag har bara beställt därifrån en gång, men hade då ingenting att klaga på iallafall.
MayaS
Hej!
Även jag har handlat från botanova... med den skillnaden att jag har hämtat mina på plats efter som jag bor i Ume men det jag har sett gör att jag verkligen rekommenderar Botanova.... även detta år har jag lagt in en beställning där. Det är verkligen fina sticklingar och de säljer inga sticklingar som inte börjar växa.

ha det gott!!

M.
bonzor
funderar på att beställa därifrån, hur stora är sticklingarna? Är dom rotade? Hur snabbt levereras dom?

Oj blev lite frågor, *nyfiken*
lolo
Jag har också bara goda erfarenheter från Botanova. Ett tips är att besöka Trädgårdsmässan här i Umeå om ett par veckor, där ska de visst ha ett bord också. Brukar bl.a. vara fullt med fina hoyasticklingar! tongue.gif Däremot vet jag inget om hur frakten blir osv, men jag tror nog inte det är några problem. De skickar förmodligen inte växter när det varit jättekallt utan väntar tills det blir mildare, bara.
zaaritha
Lite väl långt från Hjo till Luleå!! rolleyes.gif
lolo
Hmm... jag skrev UMEÅ, inte Luleå! tongue.gif rolleyes.gif laugh.gif Du ska inte behöva åka 25 mil extra, inte! laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon