Berit
Funderar på att köpa rubr. .

Är det någon som har en sådan som kan hjälpa mig eller kan föreslå något bra, jag är totalt oteknisk.

Jag har kataloger på följande:

HP PSC 1215 allt-i-ett-skrivare/skanner/kopiator

HP Photosmart 325 kompakt fotoskrivare.

Hjälp mig, snälla

med vänlig hälsning

Berit
Ralf
www.pricerunner.se är siten jag rekommenderar.
Berith
Vi har en hp psc 2410 photosmart all-in-one, skrivare, skanner, fax och kopiator.... (som det står på den sleep.gif ) En bra apparat som vi är mycket nöjda med, fast vi har aldrig testat faxen.
lisselbo
Har en hp psc 1210 all-in-one. Är nöjd med den, vi valde bort skrivare med fax funktion med tanke på att vi sällan behöver använda fax. Kopiatorn använder vi däremot mycket. Speciellt när dottern har i läxa att lära sig kartor, döljer då namnen på länder, städer, sjöar och hav och kopierar. Har sedan en namnlös karta som hon kan öva på och jag sitter med orginalet.
~Marie~
Berit
Tack för snabba svar!

Kommer ni ihåg priset? I alla fall mellan tummen och pekfingret.
adrian
Kolla på denna sida om olika tester av skrivare m.m...

SMARTSON TESTER

Tänk på att om du skriver ut färgbilder så BÖR det finnas billiga patroner, alltså kopior att kunna köpa...

Jag har HP photosmart p1000 som tyvärr är DYRAST på detta och det finns inga kopior att köpa till den...
renate
Jag har en EPSON STYLUS CX 3200 allt i ett skrivare, scanner och copiator. Är väldigt nöjd mde den.
grönsaksodlaren
alla bläcstråleskrivare är vansinnigt dyra i drift, en färgutskrift kostar t ex utan vidare 30-40 kr vid full täckning i A4 format. Bäst är att köpa en laserskrivare som skriver ut i svartvitt (från ca 1100:-) tillsammans med en scanner (från 500:-) utskriftskostnaderna blir en bråkdel. Om man absolut måste ha färgutskrifter finns det numera färglaserskrivare från cirka 3 000 kr. Dessa har samma driftskostnader som svartvit laserskrivare!

Dessutom slipper man att skrivaren täpper sig som de gör på blåckstråleskrivarna!
Agger
Jag kör med en Brother MFC 9180. Fax, scanner, skrivare och kopiator. (laserskrivare) Fungerar jättebra och tar inte så stor plats som man skulle kunna tro, och den har lite fiffiga finesser.

Har nog haft den i drygt ett år nu, och den används dagligen.
Berit
Tack för era svar!

Jag åker till Göteborg den kommande veckan till min son, tar då med mig broschyrerna och diskuterar tillsammans med honom vad som kan vara det bästa för mitt behov.

Detta är en djungel för mig, men har fått vissa tips från er som är värda att beakta.

Med vänlig hälsning
Berit
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon