Full version: Hur dum får man bli?
fruberglund
Igår natt beställde jag tre fröpåsar.

Valde mellan två ställen varav den ena hade dyrare frakt. Ena stället var dock dubbelt så dyr på en fröpåse så summan på beställningen blev exakt lika mycket på båda ställena.

Ja, då spelar det ju ingen roll tänkte jag och tryckte på beställ-knappen på det ena bara för att 2 sekunder senare komma på att det andra stället bjöd på en fröpåse vid första beställningen + att man fick en gratis fröpåse från Thompson & Morgan om man beställde två fröpåsar av deras märke.

Jag har alltså blåst mig själv på två gratis fröpåsar!

Hur dum får man bli egentligen??? mad.gif Får väl skylla på att jag är nybörjare inom frösåddsvärlden och att jag var trött, det var ju faktiskt mitt i natten:)
Airamya
Det kanske inte är för sent att avbeställa?
Fredi
Du har alltid 14 dagar på dig att ångra dig när du beställer via internet. Fast det är förstås smidigast att ångra sig innan fröerna skickats.

Jag känner igen ditt missade erbjudande... Bonuspåsen från T & M blev i mitt fall (vet inte om alla får samma) Chili "Tabasco".
jåj
Hej har utan att veta om det haft turen och fått npgra bonuspåsar vid beställnigar, men sorterna har inte varit någon höjdare för mig.

De har inte hamnat i jorden liksom massor av andra fröer som har samlats in typ bra att ha.

Sörj inte det finns så lite plats över, om inte annat så har Plantagen rekordbilliga fröer!
JÅJ
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon