Har era ev. stjärnflockor kommit upp? Är mycket tveksam till att det verkligen är de som tittar upp...
Fick tidigare en länk till en bild på hur de ska se ut som små men den var så liten så jag såg banne mig inte hur de såg ut Det som kommer upp är tre-uddigt och lite ludet...
Tack för länken men det var den jag har sen förut och jag har svårt att se hur de ser ut
Har du Helen, sått stjärnflocka ?
Annlouice
Helen i Piteå Zon 5
08-03-2005, 09:52
Jo, jag brukar så någon sort varje år men jag har mina ute och låter våren gro dom till mig, tyvärr har jag inga bilder på småplantor. Kan du ta en bild och lägga in här så kanske vi kan lösa mysteriet tillsammans? / Helen
Annlo
08-03-2005, 12:33
Hähumm... det var ju det där med att lägga in bilder... Är inte så duktig på det!
Jag väntar och ser... kanske skulle ställa ut dem jag också...
Annlouice
Helen i Piteå Zon 5
08-03-2005, 13:24
Stjärnflocka behöver en kylperiod för att gro, eller en längre period i kylen, minst 6veckor. Det som redan har grott i din kruka får du försöka ta upp och plantera ner någon annanstans, eller så får du vänta och se vad som händer. /Helen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.