Full version: Segt som sirap!
renate
Det var värst vad odla är segt.Är det likadant för er med.Pgr. av det körde jag Ad-aware,men det hjälper inte.Det är bara odla som är så här segt,allt annat är som vanligt. mad.gif
Agger
Jo, det är segt här också...
Gunilla i Arboga
Ja, jag märkte det ! Det hakade upp sig i sidbytet, trodde jag. Men om det är så för alla, så var det ju inte min dator det var fel på iallafall, som tur var. Är lie rädd för virus, har nyss haft det.
cic
Den här tråden känner jag igen..
Agger
Vi är ganska många inloggade just nu, kan det ha med det att göra??
Gunilla i Arboga
Aha.... det börjar bli vår....he, he, odlarcellerna börjar vakna, eller man vill iallafall prata om'et
lotta_
Inga problem här! rolleyes.gif
renate
När jag hade skickat iväg mitt inlägg funkade det igen,typiskt. rolleyes.gif
TeliaNet
i kväll har jag inte märkt nåt, funkar snabbt och bra.
Agger
Odla är segt idag också.

Igår kväll gick det upp o ner, ibland funkade det som det skulle ibland segade det.

Andra sidor går mycket fortare att få upp.
renate
CITAT (Agger @ 08-03-2005, 06:48)
Odla är segt idag också.

Igår kväll gick det upp o ner, ibland funkade det som det skulle ibland segade det.

Andra sidor går mycket fortare att få upp.

Håller med dig Agger,segt i dag med.
*Felix matte*
jag loggade in för en stund sedan och nästan direkt segade det...sidan kan inte visas kom upp sad.gif men nu ser det ut att vara som vanligt igen biggrin.gif
Sulawesii
Ja. Seeeegt.... Har inget tålamod alls.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon