Full version: Skånska Byggvaror
Iza
Är det någon som har handlat från Skånska Byggvaror? Hur fungerar det?
Har tänkt köpa uterum från dem? Är det mycket strul, hur är bemötandet då?
uno
Är Skånska byggvaror bättre på uterum än Willab?
Iza
Jag har dåliga erfarenheter av Willab efeter mitt växthusköp, så där vill jag inte köpa något. Man ska inte gynna dåliga företag! wink.gif
pisanggoreng
CITAT (uno @ 08-03-2005, 14:53)
Är Skånska byggvaror bättre på uterum än Willab?

Jag tror Skånska Byggvaror är billigare, framförallt...
Betty
CITAT (Iza @ 08-03-2005, 13:21)
Är det någon som har handlat från Skånska Byggvaror? Hur fungerar det?
Har tänkt köpa uterum från dem? Är det mycket strul, hur är bemötandet då?

Vi har handlat en del från Skånska Byggvaror, plasttak till altan, fönsterluckor, markiser m.m. Har aldrig upplevt något strul, alltid blivit trevligt bemött. Varorna levereras med bil fram till dörren, ja ända in i huset om man vill. Har själv fått välja både tid och dag för leverans. Betalningssätt; efterkrav.
Har bara gott att säga om Skånska Byggvaror, trevligt bemötande, bra priser, rimliga leveranstider. Kommer absolut att handla av dem fler gånger. smile.gif
Blomstertanten
Är det inte Skånska byggvaror som har ett växthus som heter Odla ? tongue.gif
Betty
CITAT (Blomstertanten @ 09-03-2005, 10:18)
Är det inte Skånska byggvaror som har ett växthus som heter Odla ?  tongue.gif

Japp, så är det! Så här ser det ut:
Anki på Öland
Har köpt mitt växthus från Skånska Byggvaror och har precis samma erfarenhet av dom som Betty - trevliga, informativa, ett välpackat växthus som kom när det skulle utan trassel och som står kvar efter stormen rolleyes.gif
Lycka till med uterum!!
Anki
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon