mollys_matte
Jag ska och "presentera mig" för ett jobb jag tokgärna vill ha, så snälla ni, håll tummarna...
Är många som sökt dit, men kommer skrivas upp på nån lista över sökande eller så, och då gäller det ju att göra bra intryck för att ha nån chans när det är mycket konkurrens...
Så håll tummarna är ni söta, jag är jättenervös... unsure.gif
Agger
Självklart håller vi tummarna!!!

LYCKA TILL!!
kristerh
håller alla 2 tummarna rolleyes.gif
krister
Caprice
Självklart..!

Lycka till..!

Caprice
stennie
Håller tummarna jag med!!!!!
Helen i Piteå Zon 5
Jamenvisst ska jag hålla tummarna för dig! Lycka till! / Helen
Sulawesii
Det där fixar du! Kommer att gå finfint! smile.gif
renate
Det går säkert bra, håller tummarna. rolleyes.gif
Christer i Falköping
Ja, naturligtvis håller jag tummarna för dig! Dessutom skall jag, som engelsmännen, korsa fingrarna med.
Christer.
Inga från Närke
Jag håller också mina tummar för dig och önskar dig lycka till.
netaave
Jag håller både tummar och stortår! wub.gif
AvalonC
Klart att vi håller tummarna...

Men jag är nyfiken, vad är det för sorts jobb???

*ler blygt*
amaira
*håller tummarna* wub.gif
Airamya
*håller tummarna allt vad jag kan*

Lycka till!
*Felix matte*
Så klart jag gör wub.gif
Betty
Klart vi håller tummarna! håller så de blir alldeles gröna! biggrin.gif Lycka till!
Sulawesii
Hur gick det?
gammelnalle
måste vi hålla dem längre...??? måste ju jobba med... (svårt när man inte får använda tummarna)

HUR GICK DET??
mollys_matte
Hej på er igen!

Jo, det verkade gått bra.. tror jag tongue.gif
Han sa inte rakt ut att jag fick jobb, men då jag har kassavana sen förut, och även kan det här med datorer och uppdatera hemsidor osv med Frontpage, så lät det väldigt positivt!!!

Sökte på en handelsträdgård här i trakten nämligen, eftersom jag är så trädgårdsintresserad, han hade "ute" personalen klar, men det var butiks och kassa personalen han inte planerat färdigt för, och tja, det lät iaf positivt...
Vi får se, men nu är ju det värsta över för nu har jag iaf varit där! *pustar ut*
Tack för att ni täntke på mig! var nog det som gjorde susen så jag inte var så toknervös som jag trodde jag skulle vara!
biggrin.gif
Ina
Då släpper jag tummarna nu! Fast jag fortsätter att hopppas att du får jobbet!!! smile.gif
Sulawesii
Härligt smile.gif !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon