Full version: Omskolade Isop
fruberglund
Så nu har jag så det räcker till en häck runt köksträdgårdslandet jag ska anlägga till våren smile.gif

Inte så illa för en nybörjare va biggrin.gif

Nu ska jag bara se till att de små plantorna klarar sig också smile.gif
kerstin z5-6
Grattis -bra jobbat ! laugh.gif
TeliaNet
ser jätte fint ut, lycka till!
Helen i Piteå Zon 5
Nybörjare??? nähä, som det värsta proffset! Grattis! / Helen
fiffigafrun
Nä, verkligen inte illa för en nybörjare. Men har man blivit fast nere i odlingsträsket så är det inte så konstigt förstås... tongue.gif

Vilken färg, blålila, rosa eller vit? Jag själv har frösått både den rosa o lila. Ett lavendelsubstitut här uppe hos mig.
fruberglund
Mix med alla tre färgerna, blir nog fint när det är klart hoppas jag smile.gif

Har visst lite gröna fingrar ändå!
Betty
Visst har du gröna fingrar! Snyggt jobbat! smile.gif
Sulawesii
Jag blir utmattad av bara tanken på att omskola 115 småttingar...... bra jobbat!
mulle
Jag har också en isophäck. Den fungerar som en magnet på alla fjärilar! Du har mycket glädje att se fram emot!
Mulle
Kajsa
115 isop, oj vad du är duktig. Jag har min Isop ute, ingen aning om det blir något till våren, en Isop häck måste bli underbart. biggrin.gif
pisanggoreng
Jag vill också ha en isophäck!:blink: Är det försent att så i år..?
fruberglund
CITAT (Sulawesii @ 09-03-2005, 12:29)
Jag blir utmattad av bara tanken på att omskola 115 småttingar...... bra jobbat!

Asch, det tog bara två kvällar biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif och det är ju bara 1 sort, blir nog värre när allt annat ska omskolas också smile.gif

Så i januari-mars står det på påsen så det borde ju inte vara för sent.
pisanggoreng
Har precis beställt fröer... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Gåsis
Nä, nu blir jag allt lite avis tongue.gif Sådde isop förra året och det kom inte upp en endaste mad.gif Fast det kom visst inte mer än ett enda lammöra oxå blink.gif Så var det med det som var lättgrott....
Såna ska jag inte så mer. Men imponerad blir jag allt! Lycka till med häcken.

/Åsa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon