o här kommer en länk som visar hur de gick till då katterna o erik möttes erik o katsen
ifall ni undrar var jag är så är jag me dessa tre o dessuto´m e vi ute p pinkar väldigt mycke så här i början
Agger
09-03-2005, 08:51
Mja(u)... Katterna såg faktiskt inte allt för impade ut Svansarna var ju jättegrova
Men det var fina små djur
yla
09-03-2005, 09:02
deras svansar ser alltid ut så så dom gillade sin nya kompis o inge fräs eller klor ute en enda gång ju o nu kubbar dom runt o leker
Berith
09-03-2005, 09:04
Ojojoj! vilken föllsedagspresent! Urgullig.
Eva i Skåne
09-03-2005, 09:11
Vilken sötnos Erik är, lurvig och mysig ser han ut.
Vad är han för ras och hur gammal? Kanske har du berättat i nån annan länk, men isåfall har jag missat det.
amaira
09-03-2005, 09:13
Oj! Haddedudanemej tå tööööt .
Det var det gulligaste jag sett på länge!! Nästan lika söt som mina möss. (obs: nästan!! )
yla
09-03-2005, 09:21
tibbetansk terrier o 4månader söt japp de va därför jag föll som en fura visste ju inte ens att jag skulle ha en vovve igen men de e svårt o leva utan o nu har jag kanske sörjt min skrolla klart o min familj e stor nu fniss
Blomstertanten
09-03-2005, 10:02
Underbar golvmopp !
*Felix matte*
09-03-2005, 10:15
jesses så söt han är nu har du full rulle hela dan kan jag tänka mig.
Caprice
09-03-2005, 12:10
Verkligen söt...!
Vi hade både hund o katt när jag växte upp...
Det var kul att se en fullvuxen New Foundland leka med en kattunge... Han förstod att de var små varelser, så det gick bra...
Ibland när man skulle gå ut med mat till honom (han bodde praktiskt taget ute), så låg katten ihopkurad på honom och sov..
Kul med en ny bebis i familjen!
Det kommer säkert gå jättebra, Oldwolfie..!
Caprice
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.