Full version: Gröna rutor?
Trädgårdsmannen
Vad betyder de gröna rutor som finns bredvid inloggningsnamnen när man tittar i medlemslistan eller när någon skrivit ett inlägg?

Det verkar finnas olika antal (=steg?) men många har två stycken men jag har inte sett någon som har tre?
Gunvor Nilsson
Nej, därför att Webmaster flyttar hela tiden fram gränsen för antal inlägg ungefär som "kaninen" i hundracetävlingar!! laugh.gif
Ingemar
Jag funderar faktiskt på att ta bort dom helt och hållet smile.gif
Gunvor Nilsson
Håller med - dom fyller faktiskt ingen funktion. smile.gif
abborrmaster
Hörrö Ingemar, du sa att om jag fortsatte såhär i ung. ett år eller nåt sånt så skule jag nå tre prickar (5000 eller 50 000 eller nåt sånt),... Då kan du ju inte bara ta bort dem biggrin.gif

/simon
Trädgårdsmannen
Abborrmaster, hur i herrans namn kan du hinna skriva så många inlägg om allt överallt - du har ju bara varit med i drygt 2 månader på forumet???

Är du ständigt on-line eller?
abborrmaster
1267 inlägg har jag nu.. Och ingemar gjorde nån uträkning att om jag fortsätter så här så kommer jag få tre om,... pisslång tid!

/Simon
Cilla
Visst kan väl Simon och Virgo (och andra som gillar grönblipparna) få ett par, tio stycken och sedan kan de väl tas bort för resten... smile.gif Just dessa blippar tycker jag kvarstår som den mest onödiga informationen på forumet.
Trädgårdsmannen
...dom é inte borta än...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon