Ewa L
Jag lade in länken i ett annat inlägg nyss, men kom på att den var värd en egen tråd. Många nya medlemmar har ju tillkommit.

Besökslista

Har någon öht fått något besök huh.gif ohmy.gif
TeliaNet
inte hembesök, men jag har träffat gammelnalle här i nässjö.
renate
Jag skulle blir jätteglad om jag fick besök av någon odlarvän.
Jag bor i Hyltebruk i Hallandslän/Smålands landskap.Nord ost om Halmstad vid väg 26.Har en helt normal villaträdgård.
anne-li i olofstorp
Mín trädgård är som den är blink:
Välkomna den som vill men maila först.
Olofstorp ligger 2.5 mil nordost om Göteborg (mot Gråbo).
Anne-Li
kristerh
Den som vill får gärna komma till mig oxså wink.gif
södra stockholm.
krister
TeliaNet
ja hit får ni också komma, om ni inte är rädda för stökiga rum.
Airamya
Jo då, om det är någon som har vägarna förbi Kinna (3 mil söder om Borås) så är ni mer än välkomna smile.gif Min trädgård är inte mycket att se men jag gör gott kaffe biggrin.gif
Mikaela
Jag tar gärna emot besök! Bor i en liten by fem mil utanför Budapest. Skulle behöva massor råd o tips biggrin.gif

Mvh Mikaela
Airamya
Budapest? ohmy.gif Vad häftigt! Hur kommer detta sig?
Agger
CITAT (Mikaela @ 10-03-2005, 13:01)
Jag tar gärna emot besök! Bor i en liten by fem mil utanför Budapest. Skulle behöva massor råd o tips biggrin.gif

Mvh Mikaela

Japp!! Vi kommer heeeela högen, blir det bra på lördag??? smile.gif wub.gif
Ewa smålänska höglandet
Jag tar gärna emot besök! Bor i en liten by fem mil utanför Budapest. Skulle behöva massor råd o tips   biggrin.gif

Mvh Mikaela

smile.gif smile.gif Det är min huvudstad som är kvar på listan
Har betat av de andra huvudstäderna i Europa laugh.gif laugh.gif
Var inte för säker
jag kanske står på bron tongue.gif

/Ewa zon 4-5
kristerh
CITAT (Ewa smålänska höglandet @ 10-03-2005, 13:06)
Jag tar gärna emot smile.gif smile.gif Det är min huvudstad som är kvar på listan
/Ewa zon 4-5

ojj vad du var berest ohmy.gif har du varit i alla huvudstäder!
vill oxså,
krister
Mikaela
Min pojkvän ärvde sin farmors hus, vi var trötta på Stockholm och nu har vi varit här i ett år. Dunderkul!

Ni är välkomna allihop! laugh.gif

Mikaela
Ewa L
CITAT (Ewa smålänska höglandet @ 10-03-2005, 13:06)
smile.gif smile.gif Det är min huvudstad som är kvar på listan
Var inte för säker
jag kanske står på bron tongue.gif

/Ewa zon 4-5

Jag hade Budapest och Prag kvar och valde Buda och Pest.
(Fast i ärlighetens namn har jag inte varit i Sofia, men har heller inte för avsikt att åka dit.)

Nu när jag har blivit med trädgård blir det inte mycket resande däremot.
Lars-Olof Arvids
Ni får gärna komma hem till mig också om ni inte är rädda för vildvuxna trädgårdar. biggrin.gif Jag bor mellan Ödsmål och Svenshögen, ca en mil norr om Stenungsund. Hör gärna av er innan så att jag är hemma!

Olle
fruberglund
Välkomna även till Broddstorp utanför Gränna men kom gärna EFTER att jag satt mina 10 nya rosor biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Dricker inte kaffe själv men kaffe finns och enligt de som dricker är det gott . På sommaren grillas det mycket så då kan det hända att det bjuds på en öl också (erbjudandet gäller endast om man har chaufför med sig och kan ej kombineras med andra erbjudanden) smile.gif

Kommer ni hit får ni se två söta grisar också.

Hjärtligt välkomna till familjen Berglund med en trädgård under uppbyggnad.
kristerh
erbjudandet gäller endast om man har chaufför med sig och kan ej kombineras med andra erbjudanden, finns det fler erbjudanden? får man välja?
laugh.gif laugh.gif
krister
ariana
Jag bor i bohuslän o ni är välkomna hit hör av er först
skrev i den gamla tråden men det finns ju nya medlemmar

så välkomna i sommar

smile.gif biggrin.gif smile.gif
netaave
Dom som åker E4 norr om Uppsala får gärna stanna till i Björklinge, gärna någon som kan ge tips och inspiration nu när vi ska förvandla våra av bygget förstörda gräsmattor till rabatter och fina gröna ytor igen. Har även ett dammprojekt jag funderar på. Har tyvärr en totalt ointresserad äkta hälft, så jag har ingen att bolla med.

Kaffe finns alltid och lite annat också om det vill sig.

Själv ska jag åka mellan hemmet och Göteborg i början av juli med husvagn, vi åker väster om Vättern. I slutet av juli gör vi åter en resa upp till Malung. Vill någon bjuda på kaffe så tackar vi naturligtvis ja.
Eva i Norrköping
Ni är välkomna hit också! Trädgården är liten men naggande god, och min man gör god espresso!
fruberglund
CITAT (kristerh @ 10-03-2005, 15:42)
erbjudandet gäller endast om man har chaufför med sig och kan ej kombineras med andra erbjudanden, finns det fler erbjudanden? får man välja?
laugh.gif laugh.gif
krister

Vad vill du ha? Vi kan nog ordna fram det mesta i dryckesväg. Kaffe, te, saft, läsk, öl, grogg...listan kan göras hur lång som helst smile.gif Men ska man dricka alkoholhaltiga drycker får man EJ köra!

Nejdå, fick bara en sån där rabattkupongs-tanke, där står det ju alltid så. Kändes lite roligt att spinna vidare på bara smile.gif

Men Netaave-då åker ni väl ändå på fel sida smile.gif Synd för vi bor bara ett par minuter från E4:an så oss är det lätt att svänga av hos. Eller menade du väster från ert håll sett? Hjo-sidan eller Gränna-sidan?
netaave
Vi åker nog Hjo-sidan ner, men jag har lite lust att vara i Gränna på Andrédagen, så vi får se om vi åker E4 hem. Vi var där i somras och åker gärna tillbaka.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon