Jag skulle ju röja undan i källaren och ställa upp bord att ha småplantor på och sen åka till stan och köpa billiga lysrörsarmaturer...och helst hinna skola ut en massa plantor också...nu när jag äntligen kommit på den perfekta lösningen på trängseln härinne... Av detta blev intet....hostar så att lungorna nästan far ut och hêrrar omkring och får inget vettigt gjort i feberyrsel... Det var lika bra att parkera framför datorn... Så sånt jag skriver idag får inte tas på största allvar
Betty
11-03-2005, 15:25
Krya på dig!
kryddan
11-03-2005, 15:25
Låter mer som om du skulle parkera dig i sängen
evelina
11-03-2005, 15:31
Ta ett bad och en varm vintoddy och lägg dig i sängen!!!! Krya på dig.
Tesa
11-03-2005, 15:37
Tack ska ni ha... Skall nog ta er på orden och krypa i säng en stund....men vintoddy får nog vara...jag ska hämta unge sen i ovädret Nä en Ipren och sängen...
amaira
11-03-2005, 19:22
Tesa
16-03-2005, 13:13
Fy, detta är inget kul längre.... Jag är fortfarande helt kass...kroppen orkar inte göra mer än den måste...jo en dag släpade jag mig ut i bilen och for till stan och investerade i lysrör men det ligger halvt uppackat på en soffa.....orken tog slut där.... Med posten har det ramlat in fröer 3 ggr denna vecka...en massa spännande saker men jag orkar inte ju.... Men JAG VILL ju...jag står snart inte ut längre.... Kan ni inte skicka mig en massa positiv energi så jag blir frisk igen...snäääälla...
ninnisky
16-03-2005, 13:38
CITAT (Tesa @ 16-03-2005, 13:13)
Fy, detta är inget kul längre.... Jag är fortfarande helt kass...kroppen orkar inte göra mer än den måste...jo en dag släpade jag mig ut i bilen och for till stan och investerade i lysrör men det ligger halvt uppackat på en soffa.....orken tog slut där.... Med posten har det ramlat in fröer 3 ggr denna vecka...en massa spännande saker men jag orkar inte ju.... :( Men JAG VILL ju...jag står snart inte ut längre.... Kan ni inte skicka mig en massa positiv energi så jag blir frisk igen...snäääälla... :D :rolleyes: :lol:
++++++++++++++++++++++++++++++++++och en kram och hoppas du blir piggare snart
Ina
16-03-2005, 13:47
*zoomar in på Tesa.........
.....skickar för allt vad tygeln håller!!!*
Krya på dej!
Tesa
16-03-2005, 13:59
CITAT (ninnisky @ 16-03-2005, 13:38)
CITAT (Tesa @ 16-03-2005, 13:13)
Fy, detta är inget kul längre.... Jag är fortfarande helt kass...kroppen orkar inte göra mer än den måste...jo en dag släpade jag mig ut i bilen och for till stan och investerade i lysrör men det ligger halvt uppackat på en soffa.....orken tog slut där.... Med posten har det ramlat in fröer 3 ggr denna vecka...en massa spännande saker men jag orkar inte ju.... Men JAG VILL ju...jag står snart inte ut längre.... Kan ni inte skicka mig en massa positiv energi så jag blir frisk igen...snäääälla...
Hoppas det där är plustecken och inte kors....
Tesa
16-03-2005, 14:04
Är det där du Ina??? Tyckte jag kände nåt...det luktade lite skog här...
ninnisky
16-03-2005, 14:51
CITAT (Tesa @ 16-03-2005, 13:59)
Hoppas det där är plustecken och inte kors....
Det skulle föreställa positiva joner i massor
Ina
16-03-2005, 17:31
CITAT (Tesa @ 16-03-2005, 14:04)
Är det där du Ina??? Tyckte jag kände nåt...det luktade lite skog här...
Om det luktade skog är det jag! Jag skickade med lite gran- och lummerenergier!
yla
16-03-2005, 17:47
skickar också massor me positiv energi till natten så du kommer o känna dej jätte pigg imorrn
enstund iallafall
Inga från Närke
16-03-2005, 18:26
Skickar en liten blombukett som uppmuntran. Krya på dig, men gå inte för länge med feber m.m. utan kontakta läkare.
amaira
16-03-2005, 18:33
Ett gäng med positiv energi kommer flygandes från Mälaröarna också! Det kanske luktar lite häst om den så du kan sära den från de andra.
Tänk om du får rena stormen i sovrummet, av allas positiva tankar och energier, och inte kan sova istället *Kommer genast inrusande med en stor och rykande kopp varm mjölkchoklad - sen somnar du garanterat!!*
Var rädd om dig, så är du snart "fit for fight" igen.
*Felix matte*
16-03-2005, 20:42
Massor av Krya på dig energi ...skickar jag till dig kanske en Pollypåse också är till hjälp i tillfrisknandet
Tesa
16-03-2005, 22:50
Tack..alla...vad ni är rara.. Och vet ni...jag känner mig faktiskt bättre redan!!!
yla
18-03-2005, 15:15
o hur känns det idag då tesa alldeles jättebra hoppas jag annars skickar jag lite till friskpepp
Tesa
18-03-2005, 22:40
Jodå...rätt bra nu...förkylningen har gett sig lite och igår fick jag faktiskt grejat till det medlysrör i källaren och skolat om en hel del småplantor... ....men sen var jag helt slut iofs Idag har jag kört 20 mil för ett utvecklingssamtal på en halvtimme...lite meningslöst känns det som...hela dan till bara det...men..men...det var ju vackert väder iallafall...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.