Full version: Hele'n i Umeå
Salvia
Jag är lite vimsig i huvudet:Jag har ingen aning om var jag hittad dej som så gulligt skickade mig gråmalvafrö.Jag hoppas att du ser det här, så jag får tacka för jag blev så glad,you made my day! Det var en så tråkig dag med riktigt SKITVÄDER så långt man kan komma från våren som vi väl alla längtar till.Och så kollar jag i brevlådan och där ligger ditt brev med fröer .Det var som om solen tittat fram.Tack än en gång.Om du sänder mig din adress så kan jag ju skicka nåt till dej , åtminstone frimärke.
Min mailadress:anncharlotte.planebrink@telia.com
Helen i Piteå Zon 5
Vad kul att jag fick glädja dig idag med lite frön då ni har sånt dåligt väder, och fröna får du som en vårpresent från mig. Nu är det bara att fröså, för det kommer snart att bli vår. rolleyes.gif / Helen
Agger
Helen! Vilken ängel du verkar vara wub.gif wub.gif

Vill du ha min adress?? biggrin.gif biggrin.gif

Sen så var det jättegulligt av Salvia att tacka så "offentligt". Då får ALLA veta så snäll Helen är. smile.gif

Kram på er, alla snälla människor wub.gif wub.gif
Helen i Piteå Zon 5
Nu tror jag att det blev så offentligt för att Salvia inte riktigt visste vem hon hade fått fröna av, eftersom jag inte skrev en ordentlig avsändare på kuvertet, kan vara lite svårt att maila personligt då. wub.gif / Helen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon