Ralf
jag funderar på att resa
Vad tror ni om detta ställe?
läs längr ner vad dom andra gästerna säger
http://www.hostelz.com/display.php/140+Nav...avigator+Hostel
gammelnalle
16 euro... visst .. Men jag skulle inte förvänta mig Waldorf Astoria.
lotta_
Hur det där stället är har jag ingen aning om. När jag var i Rom så bodde jag på ett enkelt hotell nära Termini, alltså ungefär på samma plats som "ditt" påtänkta boende. Gångavstånd till det mesta och när man är i Rom så flanerar man gärna, mitt i all kultur!

Jag är grymt avundsjuk. unsure.gif Det är en stad jag gärna åker tillbaka till många gånger! smile.gif
estet
Gästernas omdömen var ju inte så positiva direkt. blink.gif
Dzad
Nää. Har bott i ett hotell i Östeuropa och där var det likadant... vi var dock beredda och skrev upp i vilket skick rummen var då vi kom, lämnade inte värdefulla saker i hotellrummet eller åt personalen osv. osv. Och nu pratar vi om ett hotell i mer normal prisklass.
Det var ett ganska stort hotell. Har hört att mindre, familjeägda hotell är bättre.

Usch vilken person ägaren verkar vara... tur att sånt inte finns i norden.
Är väldigt human och sympatisk av mig, men jag skulle inte ha nåt emot att se någon sätta den där personen på plats (om det som står på sidan stämmer).

Så om du inte bara skämtar så skulle jag verkligen inte våga sätta min fot där. laugh.gif
*Molly*
Fawlty Towers ( i serien Pang i bygget) är ju rena dröm hotellet om man jämför med vad gästerna på det här stället råkat ut för.
ohmy.gif wacko.gif
Ralf
Tack för era råd. Bokningen e så gott som klar. Jag menar att på en semester är boendet ibland halva nöjet och bättre än så här kan man knappast få det biggrin.gif
AvalonC
Verkligen ett "toppenhotell".... wacko.gif

Men behöver du en resekamrat och har lite pengar över att betala min resa för så gör jag dig gärna sällskap... Oavsett hotell... *ler*
Caprice
Hotellet i sig blir nog en upplevelse...!

Avlägg rapport när du kommer hem...

Caprice
Dzad
Ärligt alltså, Ralf? smile.gif
Spännande isåfall. Om man vet att hotellet är som det är så kan man väl kanske förebereda sig på det och så gör det inget fastän det är precis så som man förväntat sig... rolleyes.gif
Ta ett kort på Mario, eller vad han nu hette, och dela med dig... då blir han säkert glad! smile.gif
Ralf
Nee jag ska ej åka till detta hotell. Och denna stackars försupne hotellvärd håller på bli en vandringsskröna över internet. Andra surfare har bett om sponsorbidrag för att åka till detta "pang" med dold kamera. Snart kommer någon att göra det.
estet
Det var skönt att höra att du inte ska bo där...!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon