Full version: dagens väder
yla
13/3 Är vädret hyggligt på Gregoriusdagen blir det en kort vår. rolleyes.gif
Inga från Närke
Här i Närke där jag bor är det en strålande sol och +5,2 grader på solsidan. Himlen är blå och snart ska jag gå ut en stund mellan städningen inför påsken.
Agger
Här i norrb. är vädret "hyggligt". Strålande sol men kallt -16. Brrr! Inatt vid 01.00 var det -23.
Berith
Kollade ordboken - hygglig: rimlig; som går an. unsure.gif Visst, allting är ju relativt...

Minus 13,9 som kallast här i natt. Fast kylan är ju en bra bantningsmetod - går man ut så fryser man aschlet av sej. blink.gif
renate
Här är vädret stålande,efter en kall natt -13° skiner solen nu från en klarblå himmel.Ska passa på och går ut med hunden medan solen skiner. tongue.gif -4,9­° på norrsidadan.Det blir kanske en liten stund på baksidan i solen. rolleyes.gif
anna_rispan
På förmiddagen hade vi strålande sol så jag åkte ut i naturen och kollade efter fåglar. Hörde massor men såg inte så många. Det var jätteskönt i solen, värmde bra.

Nu snöar det, mycket.... Fint men lite tråkigt.
Eva i Skåne
CITAT (Berith @ 13-03-2005, 10:40)
Fast kylan är ju en bra bantningsmetod - går man ut så fryser man aschlet av sej.  :blink:

Är den?????? wink.gif

Så lätt att sitta inne och kura i kylan och unna sig nåt gott tongue.gif wub.gif

Fast inte jag.... längre. Då får det bli vitkålssallad eller kanske en frukt.......... unsure.gif
Berith
CITAT (Eva i Skåne @ 13-03-2005, 13:18)
CITAT (Berith @ 13-03-2005, 10:40)
Fast kylan är ju en bra bantningsmetod - går man ut så fryser man aschlet av sej.  blink.gif

Är den?????? wink.gif

Jaaa det är den! Om jag skulle tappa aschlet försvann det åtskilliga kilon bara så där.... sleep.gif
Eva i Skåne
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon