Full version: Ulriksdal
JennyV
Hej, jag har upptäckt detta forum idag - så roligt att finna gelikar som brinner för blommor! Jag är en sån som Hannu, dvs estetisk och inte så nyttig (inga tomater för min del m a o...).

Vet ni om Ulriksdal kör sin flower show i år? Där var skoj, men det hade gärna fått vara mer överväldigande tycker jag, mer av växtlighet, frodigare känsla helt enkelt. Vad tycker ni? (med risk för att detta redan avhandlats - ber om ursäkt i så fall... intet ont anande...).

/Jenny
fruberglund
Vet inte men vill önska dig välkommen hit smile.gif
JennyV
God afton! Tack för vänligt välkomnande - sånt blir man glad av! Få se om ngn vet mer om "flower showen"!
KURT
Jag vet att de skall ha den i år också i alla fall.

http://www.ulriksdalflowershow.se/
adrian
Ja vi kanske ska dit i år, jag har aldrig varit där tidigare och undrar om någon här vet hur denna tillställning brukar vara?
ThomasJ
CITAT (adrian @ 15-03-2005, 09:45)
Ja vi kanske ska dit i år, jag har aldrig varit där tidigare och undrar om någon här vet hur denna tillställning brukar vara?

Sök på gamla inlägg, var rätt mycket snack efter förra årets show..

/Thomas
adrian
CITAT (ThomasJ @ 15-03-2005, 12:13)

/Thomas

Usch vad jobbigt... tongue.gif
ThomasJ
CITAT (adrian @ 15-03-2005, 20:09)
CITAT (ThomasJ @ 15-03-2005, 12:13)

/Thomas

Usch vad jobbigt... tongue.gif

laugh.gif laugh.gif

Håller med dig.. wink.gif

/Thomas
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon