BjursBerit
FÖRELÄSNING MED

Kerstin Jonsson-Ryttertoft

Hon kommer att prata och visa bilder om härdiga rosor.

Onsdag 23/3 kl 18.30
Lokal: Örnässkolans Aula
Entre: 20 kr

Luleå Trädgårdssällskap
fruberglund
Synd att man bor så mååååååånga mil bort biggrin.gif
Ewa smålänska höglandet
Man hinner väl knappast upp på en dag smile.gif

/Ewa zon 4-5
Caprice
Vad säger ni, ska vi hyra en Ferrari och åka upp..? biggrin.gif

Caprice
Ewa smålänska höglandet
Jag tror inte det finns någon Ferrari i Småland att hyra tongue.gif , men du kanske tar svängen om laugh.gif laugh.gif

/Ewa zon 4-5
Jejja
tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Jag bor på 10 minuters gångväg därifrån... Gissa vars jag ska den kvällen???

biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Helen i Piteå Zon 5
Och jag bor bara 5mil därifrån. Tur man har nära , så man kan fara och låta sig inspireras så man har klart för sig vad man "behöver" köpa till sommaren biggrin.gif / Helen
Gåsis
Och ni kan inte tro vad jag är glad som inte behöver höra vad jag måste köpa till sommaren - mer och mer och mer... laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Fast jag måste säga att det är sällan som jag tycker att jag bor för långt söderut.

Och jag är avis wink.gif

Men man kanske kan få hänga på i ferrarrin laugh.gif

/Åsa
kerstin z5-6
tongue.gif För er i Ferrarin -jag kommer nog att prata om denna bla smile.gif om ni skulle komma lite sent ..

kanske nåt för åsa ? Bernadette_Chirac.
Gåsis
Jag trodde väl man skulle gå säker om man inte var där, men fel hade jag laugh.gif laugh.gif

/Åsa
Caprice
CITAT (kerstin z5-6 @ 14-03-2005, 17:08)
tongue.gif För er i Ferrarin -jag kommer nog att prata om denna bla smile.gif om ni skulle komma lite sent ..

kanske nåt för åsa ? Bernadette_Chirac.

Himla synd att man inte kan vara där, det hade varit roligt..!

Videobanda och sälja, Kerstin...? smile.gif

Caprice
Annie-72
Jag vill åxå bo närmare norrland... hur många ska jag plocka upp i min sjusitsiga ford???** laugh.gif **//Annie
estet
Å jag ska dit! smile.gif
pisanggoreng
Föreläsningen borde sändas 'live' via web-tv på odla... smile.gif
Betty
CITAT (estet @ 15-03-2005, 22:07)
Å jag ska dit! smile.gif

å ja mé! biggrin.gif
Margith
CITAT (Betty @ 16-03-2005, 20:41)
å ja mé! biggrin.gif

å ja! biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
BjursBerit
Oj, vad roligt om det blir mycket folk!!!Ni får gärna sprida till vänner och bekanta om det. biggrin.gif biggrin.gif

Jo, jag ska oxså dit..har faktiskt längtat länge på denna föreläsning..jag var på en föreläsning ifjol med Kerstin och jag lovar det blev mååååånga måste ha.En del har jag köpt in och en del ska väl köpas ...OM det nu inte kommer nya måste-ha-rosor biggrin.gif biggrin.gif
fruberglund
CITAT (pisanggoreng @ 15-03-2005, 22:18)
Föreläsningen borde sändas 'live' via web-tv på odla... smile.gif

Jaaaaa, vicken bra idé! biggrin.gif
titti49zon6
heja än hinner ni dit-ta flyget det gör jag när jag skall söderut på mässa ohmy.gif
kanske jag åker till Luleå, har ju bara åtta mil dit wink.gif

titti zon 6
Jejja
CITAT (titti49 @ 18-03-2005, 18:24)

8 mil är ju inget. På med vantarna och ta en trevlig sparktur så där på kvällskvisten och kom förbi! Då blir det inte bara trevligt föredrag, utan även lite motion på köpet... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif

Välkommen till forumet förresten, såg att du nyss har gått med... smile.gif
titti49zon6
Tack för det. Är det någon annan från Kalix som har tänkt åka-isåfall kanske vi kan följas åt biggrin.gif

titti zon6
Betty
CITAT (Jejja @ 18-03-2005, 18:43)
CITAT (titti49 @ 18-03-2005, 18:24)

8 mil är ju inget. På med vantarna och ta en trevlig sparktur så där på kvällskvisten och kom förbi! Då blir det inte bara trevligt föredrag, utan även lite motion på köpet... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif

Välkommen till forumet förresten, såg att du nyss har gått med... smile.gif

Ja, det är ju nerförsbacke t.o.m.!!! laugh.gif

Välkommen hit till forumet Titti! Hoppas du ska trivas med oss alla odlingsgalningar! biggrin.gif
Helen i Piteå Zon 5
Välkommen titti 49, du får försöka komma till Kerstins föreläsning och bli inspirerad, samtidigt får du träffa flera av oss forumister på plats. Till er andra som inte kan komma, jag ska fota så ni får se hur trevligt vi har haft det under kvällen biggrin.gif / Helen
Exotic
Kerstin varför är du så långt bort...ta en sväng hit oxå
Göteborg med omnejd smile.gif rolleyes.gif tongue.gif

Avis på er som kan gå smile.gif
zaaritha
Kan inte hon åka ner till sydsverige?! tongue.gif rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon