Trädgårdsmannen
12-03-2003, 14:30
Hej,
Jag skulle önska att det fanns en funktion i profilen där man ställer in så att man automatiskt får vidarebefordrat svar på de trådar man själv medverkar i för som det är nu blir det ett evigt klickande i varje tråd där man vill ha svar...går detta att lösa Webmaster?
Ingemar
12-03-2003, 15:24
Det mesta går att lösa men det gäller att prioritera
Vi försöker undvika alltför mycket olika inställningsmöjligheter då här är mycket nog ändå att ställa in och förstå sig på.
Men jag sätter det på listan över sånt som jag ska titta på.
Trädgårdsmannen
12-03-2003, 16:06
Ok jag förstår, du har väl en härligt stollig lista från alla oss freaks som vill ha "allt"...
Nåväl - det skulle vara uppskattat om det gick att ordna i alla fall!
e_sedell
12-03-2003, 19:03
jag söker och klickar på bakotknappen, det går ganska fort.
Gunvor Nilsson
13-03-2003, 09:38
Trädgårdsmannen, du har ju en funktion längst upp i tråden och längst ned "Prenumerera på nya svar" - då får du upp en ruta på din dator i E-postprogrammet att du har ett svar på tråd som du prenumererar på.
Trädgårdsmannen
13-03-2003, 09:47
Jovisst den använder jag, men det innebär att jag för varje tråd jag är inne och deltar i måste använda den funktionen - det hade varit bra med en automatisk inställning som jag menar i mitt första inlägg som gjorde att man alltid får mail i de trådar man deltar i så att man inte behöver klicka på en ny separat prenumeration varenda gång man skriver ett inlägg i en ny tråd! Hajjaru?
Gunvor Nilsson
13-03-2003, 10:48
CITAT (Trädgårdsmannen @ 13-03-2003, 09:47)
så att man inte behöver klicka på en ny separat prenumeration varenda gång man skriver ett inlägg i en ny tråd! Hajjaru?
Visst hajjar jag men förstår inte
problemet med att behöva klicka för varje inlägg man behöver svar på!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.