Full version: Sommaren är räddad!
pisanggoreng
Fick bygglov idag för detta projekt:

Så nu är sommaren räddad... smile.gif laugh.gif ohmy.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif
fruberglund
Grattis! Vad avundsjuk jag blir...ett alldeles eget växthus *drömmer mig bort* biggrin.gif
Betty
Grattis säger jag med! Ja nu har du att göra... slit inte ut dig bara, glöm inte bort att njuta av sommaren med. smile.gif Hur många kvadrat är det?
pisanggoreng
Eftersom jag måste riva befnitligt hus först, är nog risken stor att man sliter ut sig... Ska försöka komma ihåg dina ord.

Växthusdelen blir på ungefär 24 kvadratmeter. smile.gif smile.gif
Betty
24 kvm, åhhh, nu är jag grön av avund!!! wub.gif
Ina
Grattis från mej med! Håller tummarna för att det blir som du har drömt om! smile.gif
ThomasJ
Det där kommer bli läckert.. wub.gif

Skulle vlija ha samma möjlighet jag också att få göra något liknande.. biggrin.gif

Glöm inte att ta mycket bilder, vi här på odla älskar fotografier.. laugh.gif wink.gif

Lycka till!!

/Thomas
pisanggoreng
Ja, jag får nog göra nån bildserie, eller något...
Eva St
Jättegrattis du får gärna bygga två - ett åt mig också när du ändå håller på det är precis ett sådant jag så gärna vill ha.
Gör gärna en bildserie så ska jag lura in gubben att kolla på den och sedan lite kvinlig list på det så får vi se om han inte nappar på att ta tag i växthusbygget

Stort Lycka Till
Smekajsa
GRATTIS OCH LYCKA TILL !!!

Här väntar vi på att få sätta upp mitt nya växthus
+ att det ska byggas till lite senare i vår med delar av
det stormen raserade i januari.

Det blir förhoppningsvis en del extra kvm
rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
pisanggoreng
Tack för alla grattis och lyckönskningar. De behövs för att fatta mod...
fiffigafrun
Jag tror det blir kanonfint! Vad kul för dig!
torvan
Jätteläckert! Och vad härligt stort det blir. Hade trott att jag skulle kunna börja med vårt Florum växthus till helgen men tji vad jag bedrog mig... får måla och kakla arbetsbänken så länge... rolleyes.gif torvan
Netten
Grattis!

Har läst tidigare om ditt projekt och det låter så spännande.

Själva går vi i väntans tider på ett positivt svar på vår bygglovsansökan för att bygga uterum men först ska grannarna få säga sitt innan stadsbyggnadskontoret fattar beslut.
Helen i Piteå Zon 5
Wooww! Oj, vad fint växthus du kommer att få. GRATTIS! / Helen
bergslagen
Vrålsnyggt med tegel,jag älskar tegel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon