Full version: Engelsk fotboll..
cic
Jag ÄLSKAR fotboll i allmänhet och engelsk fotboll i synnerhet. Undrar bara om det finns nån mer som jag..? unsure.gif

Just nu är jag lack som fan eftersom West Ham i vanlig ordning spelar oavgjort. Hemma. Mot Crew.. sad.gif mad.gif
Snöflinga
Gör jag med, men det var roligare när det var premierliga matcher man kunde följa på T.V. med tipskupongen i näven rolleyes.gif
Susanna
Jag är mer inne på spansk fotboll just nu, älskar att se alla stjärnor i Real Madrid t ex. Även om det inte alltid går så bra för dem. Annars följer jag gärna engelska och italienska lag med svenskar i. Och så Man united förstås!

Mitt svenska favoritlag är AIK, inte så kul just nu...men upp ska vi!
cic
CITAT (Snöflinga @ 15-03-2005, 23:55)
Gör jag med, men det var roligare när det var premierliga matcher man kunde följa på T.V. med tipskupongen i näven rolleyes.gif

Gamla hederliga TIPSEXTRA!! Det var tider det.. Fast vi har en boxer sen några år, BARA för fotbollen.. Och tipskupongen, den ligger på bordet, brevid ölen precis som det ska vara.. rolleyes.gif laugh.gif
Snöflinga
Och nät-tröjan på laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon