Full version: Är det här MARS?
lilla mamma
www.odla.nu/album/data/mamma/852_p24359.jpg[/IMG]

mitt försök kanske inye lyckas, men ni kunniga med Fenja i spetsen får stötta en nybörjare.
Detta ska vara en bild på vårt "vrålåk" på Billingen.
Det snöade bra denna dag.
Anita
Caprice
Här är den..!

Det ser mysigt ut...

smile.gif

Caprice
Tesa
Vaddå mysigt????
Det skall ju kvittra och surra och solen skall skina och allra minst ska det droppa från taken.....det är ju MARS...
Fenja
CITAT (lilla mamma @ 16-03-2005, 14:15)
www.odla.nu/album/data/mamma/852_p24359.jpg[/IMG]

mitt försök kanske inye lyckas, men ni kunniga med Fenja i spetsen får stötta en nybörjare.
Detta ska vara en bild på vårt "vrålåk" på Billingen.
Det snöade bra denna dag.
Anita

Lilla mamma! Här ser det ut som om du glömde att klicka på bildikonen och lägga in länken där. Det ska står http:// så radera inte det och kolla så att du inte fått med det från länken så att det står dubbelt.

Fy vilken hemsk marsbild! I går tog jag mig, trots att det ser likadant ut här, i kragen och sådde... över 70 olika fröer biggrin.gif . Gissa hur trångt det kommer att bli här (jag har inget växthus) när allt ska skolas ut i mellan 5-20 krukor per sort. wub.gif wub.gif Man är helgalen.

Mvh
Fenja
Caprice
Menade att bilden är mysig...

Sen att den är tagen i Mars är ju en helt annan sak... sad.gif

Caprice
snofsan
Hörde på väderleksrapporten lite slarvigt och uppfattade något om att +10 grader är på väg. Det har redan börjat krypa lite i fingrarna.

Snofsan rolleyes.gif
lilla mamma
Sommaren 2003 är detta, mars 2005 kan nog bli bättre än nu.
Anita
lilla mamma
Jag är denna ENDA som lyckas med att infoga en SNED bild. laugh.gif rolleyes.gif
Dzad
Haha... Ja... antingen har du scannat bilden eller så har du redigerat den i ett bildprogram så den blev sned. biggrin.gif
renate
Här har det regnat nästan hela dagen,dropp,dropp,dropp hörs det från taket,det ääär mars. Visserligen bara 4 plusgrader med det töar som bara den. laugh.gif tongue.gif rolleyes.gif
lotta_
Här har vi haft över -20 gr varje morgon den här veckan, alltså riktigt FEBRUARI-väder!
netaave
Nej detta är inte MARS, det är jorden!!!!
Ursäkta! Kunde inte låta bli tongue.gif
Lilla Selma
CITAT (netaave @ 16-03-2005, 17:26)
Nej detta är inte MARS, det är jorden!!!!
Ursäkta! Kunde inte låta bli  :P

Den var ju riktigt rolig! tongue.gif wub.gif

Här har bonden som sköter snöröjningen kört en sväng för första gången i vinter. Ja, ni hörde rätt! Fast det har snöat så förbaskat, har de inte röjt vägarna, utan vi har fått köra i de spår som blivit. Nu var det dock så högt att bilarna hängde på "magen" när spåren börjat töa! Tur att man slapp sätta sig fast! unsure.gif

Hoppas nu att allt försvinner på en gång, i rabatterna sticker det upp gröna små "tomtemössor" genom snön! wub.gif wub.gif

Hälsar Selma
Fenja
CITAT (Lilla Selma @ 16-03-2005, 17:35)
Här har bonden som sköter snöröjningen kört en sväng för första gången i vinter. Ja, ni hörde rätt! Fast det har snöat så förbaskat, har de inte röjt vägarna, utan vi har fått köra i de spår som blivit. Nu var det dock så högt att bilarna hängde på "magen" när spåren börjat töa! Tur att man slapp sätta sig fast! unsure.gif

Hoppas nu att allt försvinner på en gång, i rabatterna sticker det upp gröna små "tomtemössor" genom snön! wub.gif wub.gif

Hälsar Selma

Här i 'mitt' västra götaland har det kört plogbilar hela vintern! Hoppas du haft mindre snö biggrin.gif
Mvh
Fenja
*Felix matte*
-26,9 som lägst i natt (tror det var lägsta i vinter) ...+ 6,9 på solsidan på em och takdropp....vattnet plaskade mot balkongräcket biggrin.gif
Massor av snö har vi...men vad gör det när solen skiner varje dag biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon