Full version: John Fogerty
stennie
Var på konserten i Malmö...det var helt fantastiskt...bara bra låtar helt underbart !!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Betty
Nu blev jag rätt så avis på dig... huh.gif biggrin.gif wub.gif
Castea
Visst är det härligt att gå på konsert och lyssna på någon av sina favoriter! Hela processen.... boka biljetter, hämta ut dem, vänta, längta, åka till konserthuset, hitta sin plats, sitta och insupa stämningen innan, all förväntan i luften, och så.... ljusen släcks!!! Publiken klappar händer, stampar fötter, tjoar. Jubel utbryter!!! Där är han/hon/de!!!!!!!!!!! Jippie!!! Konserten är igång!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag var på Stings konsert i Globen i höstas. Finfina platser. Glädjefylld kväll!!!
Kathy
CITAT (Castea @ 17-03-2005, 10:00)
Visst är det härligt att gå på konsert och lyssna på någon av sina favoriter! Hela processen.... boka biljetter, hämta ut dem, vänta, längta, åka till konserthuset, hitta sin plats, sitta och insupa stämningen innan, all förväntan i luften, och så.... ljusen släcks!!! Publiken klappar händer, stampar fötter, tjoar. Jubel utbryter!!! Där är han/hon/de!!!!!!!!!!! Jippie!!! Konserten är igång!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag var på Stings konsert i Globen i höstas. Finfina platser. Glädjefylld kväll!!!

Kan bara hålla med!!
Att gå på uppträdanden/konserter/shower/teater är verkligen kul!
Jag hade en idé om att gå på John Fogerty...men det blev inte så.
Är inte ett dugg avis på dig.
tongue.gif biggrin.gif

Beträffande konserter...förra året såg jag Cher i Globen, Gyllene Tider på Stadion och After Dark på Tyrol.
Ewa smålänska höglandet
Jag gillar också konserter, sett många, men Shania Twain:s konsert med scenen i mitten på Globen var toppen satt på parkett rad två smile.gif
Det var häftigt, när man kan se artisten direkt i ansiktet utan kikare,
Såg också Tina Turner på Ullevi, stod längst fram och behövde ingen kikare där heller

/Ewa zon 4-5
carol
Jag gillar också konserter. Var på Elin Sigvardsson för några veckor sen, enkelt men lysande. Får alltid en så go känsla i magen när jag hör henne. smile.gif Sen blir det Kent i maj och REM i juni.
Castea
CITAT (Ewa smålänska höglandet @ 17-03-2005, 11:30)
Shania Twain:s konsert med scenen i mitten på Globen var toppen satt på parkett rad två smile.gif
Det var häftigt, när man kan se artisten direkt i ansiktet utan kikare,

smile.gif Så var det ju för mig med Sting på Globen också!! Parkett rad 2. Lovely! Som en trånande tonåring blev man ju.... tongue.gif wub.gif
Ewa smålänska höglandet
Ja, det är ju inte klokt vad allt kommer ifrån laugh.gif laugh.gif laugh.gif

/Ewa zon 4-5
lotta_
CITAT (Ewa smålänska höglandet @ 17-03-2005, 11:30)
Såg också Tina Turner på Ullevi, stod längst fram och behövde ingen kikare där heller

Jag var också där och stod längst fram. Häftigt!
*Eko*
wink.gif John Fogerthy?
Var det han som vann en gång melodifestivalen med låten:

hur går den ....jag nynnar..... rolleyes.gif .....hör ni?......... sleep.gif ..
den där låten om något i stil med att "kan du inte låtsas en stund...." wacko.gif
fast den var väl bra!!!
zaaritha
Jag har gillat J F se´n CCR!!
stennie
CITAT (zaaritha @ 18-03-2005, 19:16)
Jag har gillat J F se´n CCR!!

Jag med!!!!!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon