Maria i Helsingborg
häller upp ett glas vin till maken som binder flugor och till mig själv som stoppar fötterna i fårskinns-tofflorna och "knör" ner mig i favorithörnan i soffan och knäpper på TV:n wub.gif

Jag vet att det är många som tappat "förtroendet" men nog är det väl fler än jag som längtar sig sjuka och räknar ner.......?

Nu blir det vår!
renate
Jippi säger jag bara nu kommer våren verkligen. tongue.gif
netaave
jaaaaa!!! wub.gif
yla
CITAT (Maria i Helsingborg @ 18-03-2005, 19:24)
Jag vet att det är många som tappat "förtroendet" men nog är det väl fler än jag som längtar sig sjuka och räknar ner.......?

ja de ska bli toppen

o jag hoppas kunna komma till torpet snart då snön smält bort o se hur dina pioner mår

tongue.gif rolleyes.gif
Maria i Helsingborg
CITAT
jag hoppas kunna komma till torpet snart då snön smält bort o se hur dina pioner mår

Nu är de ju dina! Hoppas de kommer sig bra och överväldigar dig med blomning! smile.gif
Snöflinga
Varför ska dottern borsta tänderna om 5 dagar unsure.gif
zaaritha
Ställer samma fråga som snöflinga!!
yla
så hon inte stör dom i tvtittandet ju

CITAT
stoppar fötterna i fårskinns-tofflorna och "knör" ner mig i favorithörnan i soffan och knäpper på TV:n

där kan hon stå i badrummet o borsta o borsta laugh.gif tongue.gif biggrin.gif
Maria i Helsingborg
Du är en förstående mor du, oldwolfie tongue.gif rolleyes.gif biggrin.gif
yla
fniss jojo men nu kan jag göra som jag vill hehe
dom klarar sej ju allldeles själva nu rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon