Full version: satt o längtade
yla

Fialotta
Åhhhhh...vilka härliga bilder !!!!!

Snart snart har vi så där härligt...just nu är det bara vitt, vitt överallt...men fint väder ändå i dag wub.gif
Annlo
Det är ju mentala bilder som dina som får en att överleva!
Vad underbart vackert det är wub.gif
Men sen tror jag att vi uppskattar våren så otroligt tack vare våra olika årstider smile.gif
Tänk att aldrig få ha dessa variationer unsure.gif

Annlouice
kristerh
Uuunderbara bilder rolleyes.gif var är våren??
krister
renate
Mmmmmmmmmmmmmm jag längtar med, så underbara bilder du visar oss en marsdag.
yla
CITAT (Annlo @ 20-03-2005, 15:46)
Men sen tror jag att vi uppskattar våren så otroligt tack vare våra olika årstider smile.gif
Tänk att aldrig få ha dessa variationer unsure.gif

Annlouice

så rätt så annlo jag skulle inte vilja vara utan hösten vintern o sommaren heller o så klart inte våren
utan växlingarna skulle de va bra trist rolleyes.gif
Blomstertanten
smile.gif Snart är våren här !

Krokusarna och vintergäcken börjar titta upp igen genom snön !
rolleyes.gif
Men fortfarande massor med snö och kyla kvar hos mig sad.gif
Dzad
Heh... vilken datum är bilderna från?
T.o.m. björkskog är vackert. smile.gif

Är avundsjuk på er där nere som har vitsippor i skogen... vitsippor i skogen har jag sett bara några gånger och det var förra senvåren i södra Finland. smile.gif
Även sett i Vadstena nära den där kyrkan.

Kanske jag sett dem tidigare också, men då utan växtintresse och utan möjlighet att uppskatta dem. rolleyes.gif
*Felix matte*
Långt till vår och visst blir längtan större när du visar så fina bilder...björkarna ser väl ut så hos mig nån gång i mitten eller slutet av juni... den som väntar på något....väntar aldrig för länge biggrin.gif
yla
CITAT (Dzad @ 20-03-2005, 21:01)
Heh... vilken datum är bilderna från?
T.o.m. björkskog är vackert. smile.gif

Är avundsjuk på er där nere som har vitsippor i skogen... vitsippor i skogen har jag sett bara några gånger och det var förra senvåren i södra Finland. smile.gif
Även sett i Vadstena nära den där kyrkan.

Kanske jag sett dem tidigare också, men då utan växtintresse och utan möjlighet att uppskatta dem. rolleyes.gif

förra året men månade kommer jaginte ihåg just nu
inte i mars iallafall rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon