Full version: Vad gör ni här?
amaira
Är lite nyfiken...

På en sån här poll för ett tag sen, hade över nittio röstat. Men så många är det väl inte som skriver?
Eller?

Så nu vill jag veta hur många det är här på forumet (eller i alla fall i småprat) och vad ni gör här rolleyes.gif .

Alla variationer finns väl, men kryssa för det som kanske stämmer bäst, även om det inte stämmer helt.

Själv är jag väl en "storskrivare" tror jag. Men jag läser inte alla inlägg.
Ändå svarar jag "läser mycket och skriver mycket".
Det får gälla för småprat. I de andra avdelningarna är jag inte särskilt ofta.

Har ni någon favorit bland avdelningarna?

Ja, jag håller till på småprat som sagt. Både den om trädgård och den om allt möjligt.
gammelnalle
Har inte röstat... gnäll gnäll gnäll...

finns inget att rösta på mad.gif

"Är här jämt och skriver för mycket" men läser nästan inget...

biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif tongue.gif
yla
CITAT (gammelnalle @ 21-03-2005, 19:00)

HAHAHA attans om jag tror dej nallen tror du både läser o skriver jag
fniss
iallafall verkar de som om du läser litegranna här o där ju tongue.gif
Sulawesii
Beror på dagsformen. Är runt på alla avdelningar på forumet och kollar läget. Lär mig en massa!
Men, de flesta inlägg jag gör hamnar här i småprat.
amaira
CITAT (gammelnalle @ 21-03-2005, 19:00)

laugh.gif laugh.gif
Det är bra nallen, *gillar dig* Mera!!!
Susanna
Jag tillhör dom som läser nästan allt men sällan skriver. Är lite slö och tycker ibland att det är för jobbigt att "slå ner tangenterna" Min favoritavdelning är köksträdgården. Fast oftast går jag in i forumet genom "Aktuella inlägg", då ser jag allt som hänt senaste dygnet och slipper hoppa mellan avdelningar.
Gabi
Jag läser mycket och lär mig. Skulle vilja skriva mera men känner mig osäker på mina kunskaper och det blir jobbigt om jag skall springa och verifiera allt jag tror att jag vet. Så jag bockar ödmjukt för de kunniga och gläds åt deras enorma tålamod när det gäller att besvara alla frågor. Det är toppen. Tack för att ni finns.

Gabi rolleyes.gif
Agger
Tittar in mer o mer sällan har jag märkt. Det är typiskt mig, lessnar fort.

Har nog varit mest i småprat och skrivit.

I krukodling, småprat om trädgård och trädgårdsbygge har jag mest läst och lärt. Men har kollat i alla kategorier då o då.
cic
Läser nästan överallt. Lär mig en massa! Mest är jag i Småprat, Krukväxter, Småprat om trädgård och Köksträdgården.

Skriver gör jag mest i Småprat, liiite i Krukväxter.. rolleyes.gif

Hoppar mer och mer över att läsa i Småprat för jag tycker ämnerna är helt i det blå ibland.. Som sagt, det fina är att det bara är att låta bli att läsa.. sleep.gif

Nu när mitt andra oldarår står för dörren kommer jag nog koncentrera mig på Krukodling, Förkultivering och Köksträdgården.

Jag älskar den kunskap som finns på det här forumet!! wub.gif
ah56
Läser mycket skriver ibland.
Läser det mesta.
Har skrivit mest i småprat och litegrann i pallkrageklubben.
Caprice
Prickade i läser mycket, skriver mycket..

Har jag en åsikt i en fråga i småprat skriver jag det, kan jag hjälpa till med en fråga i någon annan avdelning gör jag det..

Och självklart kastar jag in en fråga härodär själv.. smile.gif

Caprice
Ewa L
Tillhör också "Läser mycket, skriver mycket".

Däremot håller jag mig oftast till de trädgårdsrelaterade trådarna. Avhåller mig helt från pajkastningstrådarna som grasserar emellanåt, men har en känsla av att de är mer frekvent förekommande i de icke-trädgårds.... unsure.gif

Annars är det helt ooootroligt vilken bredd på kunnande vi besitter tillsammans. Och också generöst delar med oss av. wub.gif
jendah
Läser det mesta, men skriver inte så mycket... men för att vara jag skriver jag massor... smile.gif
lotta_
Läser mycket. Skriver lite ibland, mycket ibland.
Annlo
Ja, jag läser mycket ibland (speciellt när jag egentligen borde göra något annat, som nu: HEMTENTA tongue.gif )

Var faktiskt med på första odla perioden men hade sedan ett långt uppehåll när "di sma" föddes... wub.gif hade liksom lite annat för mig då wub.gif

Men nu är jag här rätt ofta och läser, skriver ibland när jag tycker att jag har något att tillägga!

Är lite överallt o fladdrar, här ibland, på småprat om trädgård ibland, krukväxter, fröodling och så ...

Apropå det gamla forumet, när startade det och när kom det nya?

Annlouice
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon