Full version: Perlite
Medusan75
Hej!
Nu har jag sprungit runt i en hel del blomaffärer av olika storlekt och lekat perlite. Men jag hittar det inte. Var köper ni ert?
Jag bor i Sundsvall.

Tack på förhand!
Susanna
Plantagen brukar ha, fast jag vet inte om den finns Sundsvall. Wiebulls har också. Annars kanske det går att köpa på nätet?
Medusan75
Plantagen öppnar i mitten på april här i Sundsvall. Weibulls har jag inte kollat. Nätet har jag inte hittat sånt. Men får väl kolla in Weibulls eller vänta en 3-4 veckor.

Tack för hjälpen.
kerstin z5-6
Granngården fd lantmanna har ni väl ? Där finns det i små o stora förpackningar smile.gif
Medusan75
Hehe.. ja du, den hade jag inte ens tänkt på. Inflyttad hit, så jag hittar inte så bra och vad varje affär har för typ av lager. wub.gif
LenaTuring
CITAT (Medusan75 @ 21-03-2005, 20:36)
Inflyttad hit, så jag hittar inte så bra och vad varje affär har för typ av lager.  

Granngården ligger i den övre delen av Birstaområdet, om du hittar zooaffären Arken som ligger på vänster hand om du kommer från Sundvall så fortsätter man bara rakt fram så kommer man till Granngården, trevlig affär där. Såg ingen perlit sist jag var där men köpte flera påsar små lecakulor billig.
bonzor
tyvärr har jagh inte heller hittat nån i sundsvall som säljer.
Men kolla på http://www.wexthuset.com/ där kan du beställa wink.gif.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon