Full version: gräs
Gåsis
Hur mycket kan man toppa prydnadsgräs? Har sått melica ciliata och katten är alldeles till sig laugh.gif Det verkar som han kan göra vad som helst för en tugga och nu har jag gillat läget och ställt det så han kommer åt... Det känns lite farligt när 7,5 kg katt balanserar på fröhyllorna, han är inte så smidig laugh.gif

Kan det bli nåt att ställa ut eller har jag sått kattgräs?

/Åsa
kerstin z5-6
Katter äter ALLA typer av prydnadsgräs -särskilt goda är de i det späda stadiet ... bannlys din 7 kg s från sådderna .. själv har jag ingen bambu kvar snart efter en raid i växthuset av en annan fetknopp laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Gräs ska ju helst inte röras alls , men de brukar klara ett par attacker
Gåsis
Fetknopp laugh.gif laugh.gif Nä, nu blev han stött. Lite välväxt kanske wacko.gif
Det är inte så lätt att bannlysa honom för han öppnar precis vilka dörrar han vill och jag odlar ju i lägenheten. Nåja, det får gå om det går annars blev det gott kattgräs. Tur det inte var nåt finare, som bambu biggrin.gif

/Åsa
kerstin z5-6
och därtill en variegerad form ... suck .. men har är snart 17 år .. vad göra laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Sollan
Det är klart att en 17-årig hårig älskad katt enbart förtjänar det bästa... wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon