Full version: oslagbara citat!
farbror B
[FONT=Courier][SIZE=7][COLOR=red]I know that you believe that you understood what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant'
Rober Mc closkey, talesman i USA.
Betty
Fyndigt! Kopierade in det i citat-tråden. smile.gif
TeliaNet
CITAT (farbror B @ 22-03-2005, 14:59)
I know that you believe that you understood what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant'
Rober Mc closkey, talesman i USA.

avsluta taggen så här:
Sylvia
Ja, det är en av mina favvisar.
farbror B
hmm provar igen, för att se om jag lyckas bättre med utseendet på min text:

tar ett annat citat då, hmm... blir lite fritt översatt, okej?

"vi måste sköta våra relationer med omvärlden bättre, eftersom största delen av vår import kommer från andra länder..." [/FONT][/SIZE][/COLOR]

(G W Bush)
farbror B
nähäpp inte blev det bra heller[FONT=Arial][SIZE=1][COLOR=purple]
amaira
Såhär gör du:

Först klickar du på lilla rutan där det står "B" (till exempel),

sedan skriver du det du ska skriva, och avslutar med att trycka på lilla knappen som det står "Stäng knappen" på, såhär:

[/B]

Såhär ser det ut när du tryckt på B-rutan:[B]

Alltså, börja med det du vill ha. Röd färg t.ex.
Skriv, och sedan avsluta med "stäng taggen

[/COLOR]

Fortsätt bara, rätt som det är funkar det.

Sedan finns Testforum där du kan prova dig fram så mycket du vill wub.gif wub.gif
Virgo
CITAT
sedan skriver du det du ska skriva, och avslutar med att trycka på lilla knappen som det står "Stäng knappen"  på, såhär:

Och var finns den "knappen"?

Amaira , är det du som skriver alla bruksanvisningar? laugh.gif
farbror B
kan det där med text nu... men bilderna kan jag fortfarande inte... hittade inte alls nån bra länk i testforumet=(
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon