fruberglund
Oj, vilken inspiration jag har fått nu smile.gif

Fick senaste Gör så här idag och det var med en trädgårdsbilaga, nu vet jag precis vad jag ska göra i sommar.

Var med massor med fina förslag på köksträdgårdar, spaljéritningar, bänkar runt träd, flyttbart växthus på hjul och mycket mer.

Var såna fina bilder...precis som min drömträdgård en gång ska se ut smile.gif

Vill ut NU!!! Det var ju sånt gott vårväder idag smile.gif
Annlo
Så trevligt, ska läsa den vid sänggående... smile.gif

Annlouice
lotta_
Kan man köpa tidningen i butik?
fruberglund
japp men den kommer inte ut förrän den 29:e (vi prenumeranter får den ju lite tidigare)
Betty
Ja, jag med blev ordentligt inspirerad! Längtar sååååå till sommaren!!! wub.gif
titti49zon6
Verkar vara nåt för mig också!!
Berith
Åååh jag blir så avundsjuk (försöker övertyga mej om att det är en väldigt fin egenskap... avundsjukan sleep.gif ) på "innehållsrika" trädgårdar! wub.gif

Idé 42, vad säger ni om den? ohmy.gif Klematis i ampel!
Betty
CITAT (Berith @ 23-03-2005, 07:27)
Idé 42, vad säger ni om den? ohmy.gif Klematis i ampel!

Ja den var väl fin! I vår STA-avdelning går vi ihop varje vår och beställer barrotade klematisar från Estland (Roogoja). Priset låg förra året på överkomliga 30:-/st, man kanske skulle ta och plantera en klematisampel i år... wub.gif
titti49zon6
jag skall köpa tidningen så snart den kommer ut-har ju beställt clematis via STA( i år kostade dom 35:- inklusive frakt) biggrin.gif
spännande att se ampeln
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon