Full version: Äntligen!
torvan
Jag har jord under naglarna och hälsat på min första mask! laugh.gif smile.gif smile.gif torvan
*Felix matte*
Enda chansen för mig att få jord under naglarna...är att stoppa fingrarna i en blomkruka tongue.gif
förstår att du är glad wub.gif
Luza
Jag var ute häromdagen och rensade lite grann, visset gräs och klippte ner kärleksörten och liknande som fått stå hela vintern.
Härligt! rolleyes.gif
jendah
Var ute och fick odentligt men jord under fingrarna för första gången i år. Var härligt varmt i solen wub.gif wub.gif
Hittade massor av små lökar som kommit upp. Irisen börjar komma... Härligt!
Rensade bort massor av ogräs och gammalt ris i de igenvuxna rabatterna smile.gif Härligt och spännande att se vad som kommer upp i rabatterna första våren i huset... wub.gif wub.gif
Hojanna
Beskar mina föräldrars äppelträd igår. Det var ett härligt soligt väder! biggrin.gif
Vad jag vill ha en egen trädgård!! Skulle plantera massor med vårblommor, det är en härlig tid när allt börjar växa efter vintern!! Jag blir helt upprymd! tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon