Full version: Fantastiskt, Sylvia!
Betty
När jag kom hem från jobbet idag låg tidningen Din Trädgård i brevlådan.
Vad överraskad jag blev när jag nätt och jämnt hade passerat de första annonssidorna och där var du Sylvia och din man! Vad kul att få se hur det ser ut hos er. Vad fint ni har det!
Har undrat ibland hur det ser ut hemma hos dej som kan så mycket om trädgårdsodling! Tänk så otroligt mycket ni har plats med trots att ni har en sån liten trädgård!
Det inger hopp för mej som åxå har en pytteplätt till tomt!
Tack för att vi fick titta in hos er! smile.gif
Hannele
Ja, visst ser det fint ut, kan jag intyga - för jag har varit där och kollat! rolleyes.gif
Vilken diciplin Sylvia & Bernt måste ha på sina inköpsrundor!
Det kanske går att hänga växter i luften...??
Ingrid på Västkusten
Diciplin??!!?? Njae - *skratt* säger hon som sett dem i action - jag är mera imponerad av noggranehetn vid urval och den enorma mängden samt de flitiga fingrarna.

kram på Er Sylvia & Bernt - kul att artikel äntligen dök upp - jag har väääntat!!!

Hälsar ingrid
Hannele
Finns tydligen ingen här som läser Din Trädgård...??
Mera jordnära tidning för svenska förhållanden;
inte så mycket engelsk trädgårdsporr!
Eva i Skåne
Visst läser jag Din Trädgård smile.gif , men jag fick ingen tidning i fredags sad.gif . Kommer den inte imorgon får jag ringa och fråga efter den.......
Jag vill också se Sylvias trädgård wub.gif
Hannele
Grattis på födelsedagen!!

Kul att se din trädgård i senaste nummer av Din Trädgård. smile.gif
Sylvia
Jaa... disciplin, vad är väl det?? Finns det ordet bland oss blomtokar?? Kul att ni gillar det ni såg även om det inte var mycket - fotografen tog säkert 500 bilder här, hon var här i 3 omgångar, men inte var det många bilder som fick plats till slut!

Har ni förresten sett Ingers trädgård i AoT??? Wow!!!

tongue.gif
Trädgårdsmannen
Sylvia - jag ställer mig upp och lyfter på hatten! Det var en otrolig inspirationskälla att läsa dom fullmatade sidorna i senaste numret av tidningen där din och din mans trädgård är med.

Prunkande rabatter med växter som avlöser varandras höjdpunkter med stor variation bland både sorter, växtsätt, storlekar och färger.

Det är sådant vi vanliga dödliga behöver ha som sporre när vi kämpar mot ogräs, utgångna växter och uppätna lökväxter.
Jörgen
Många, många grattis Sylvia. Som redan sagts. En fantastisk trädgård ni har. Jo, Din trädgård är en jättebra tidning.
Helen i Skåne
Häftigt Sylvia! Tycker det är ett läckert bevis på att man inte behöver tunnland för skapa en oas! Var ju tvungen att köpa tidningen... tongue.gif
Eva St
Här är en till som inte kunde låta bli att köpa tidningen. Fantastiskt härlig trädgård Sylvia!!! Snacka om att man blir alldeles trädgårdsvild!!!
Eva St
Adri-Anne
Vilken OAS !! wub.gif wub.gif

Å Sylvia, precis så där skulle jag vilja ha det! Det kallar jag trädgård!!
Inte är det väl något problem för er att göra hängande trädgårdar,
när markplatsen fattas, det är väl småpotatis för er trädgårdsekvilibrister

Hannele. Babylons hängande trädgårdar smile.gif
Det var härom kvällen ett program på TV, just om Babylons hängande trädgårdar. Där försökte dom återskapa dom igen. Tyvärr hann jag inte se slutet. Var det någon som såg hur det gick?
Hannele
"härom kvällen ett program på TV, just om Babylons hängande trädgårdar"

Inte i min TV...?? unsure.gif
Skulle ha varit intressant!
Adri-Anne
Det är fel på din TV laugh.gif laugh.gif
Glömde mad.gif Inslaget var på kvällen på Discovery, kommer inte ihåg vilken kväll.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon