Full version: Sommartid inatt..!
Caprice
Glöm nu inte att ställa fram klockan en timme inatt mellan lördag - söndag..! smile.gif

Caprice
Ralf
Man ställer fram utemöblerna
Man ställer fram klockan

(utom norrlänningarna, dom har så kort sommar så dom nöjer sig med att sitta på sparken)
*Felix matte*
CITAT (Caprice @ 26-03-2005, 22:07)
Glöm nu inte att ställa fram klockan en timme inatt mellan lördag - söndag..!  :)

Caprice

Tack för påminnelse wub.gif jag brukar ta en rundtur och ändra alla utom dem på sängborden före midnatt...vill ju inte kliva upp för tidigt tongue.gif
zaaritha
Har börjat!
Ställt om 4 klockor hittills!
lotta_
CITAT (Ralf @ 26-03-2005, 22:20)
(utom norrlänningarna, dom har så kort sommar så dom nöjer sig med att sitta på sparken)

Kort men intensiv! Vi är vakna dygnet runt tack vare det underbara ljuset. tongue.gif så det så
Kathy
Fortfarande vintertid på odla? (tidsangivelsen på inlägg)
renate
Nu är det sommar! Klockorna på sommartid.Det blåser en kylig vind här men solen skiner.
fruberglund
Oj, det har jag glömt smile.gif

Men jag är ju ledig och solen skiner så det gör ju inget biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Dzad
Bra det här med sommartid. smile.gif
Har varit slöseri med solljus då man tidigare stigit upp på morgonen en arbetsdag och det redan den tiden var länge sen solen gått upp.
Swingtime
Visst ställde jag om min klockradio i går kväll.
Började ju jobba 05.30 i morse. rolleyes.gif
Snöflinga
Sov till nio, vilket visade sig vara tio wub.gif morgonstund har guld i mun..... sa husbonden som redan ställt om alla klockor......
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon