Full version: Bra hemsidor?
Vitsippan
Hej!
Undrar om något vet någora bra hemsidor där man kan söka på växter och få upp bilder. Blomsterfrämjandets är bra men med ett ganska begränsat utbud ändå.
Tack på förhand!
Fredi
Testa att Googla och sök på bilder. Resultaten är väldigt blandade, men ibland dyker det upp mycket bra bilder.
zaaritha
Abbans--man "får" ej hänvisa till google!
Då får man skäll!! wub.gif
AvalonC
Varför får man inte det?????
zaaritha
Ja--jag fick det!! wub.gif
yla
jamen varför
renate
Det där var en nyhet för mig.Varför får man inte hänvisa till Google????
Där hittar man det mesta.
Berith
sleep.gif Det handlade väl inte om att man inte fick hänvisa till google... Det handlade väl mera om att det är tråkigt att få såna svar om man undrar över t.ex. hur en växt ser ut. "Leta på google!"
titti49zon6
En bra sida är Cal Photos Plants

CalPhotos Plants
åsgård
Här kan du söka på det mesta i bildväg

http://www.picsearch.com/

MVH/Kenneth
titti49zon6
Glömde säga att från CalPhotos sida kan man länka vidare för att få veta mer om olika växter huh.gif
kerstin z5-6
Man får hänvisa till vad man vill .. det beror på frågan -men att hänvisa någon som önskar odlingserfarenheter av en viss växt till gooogle kanske inte ger så mkt ? ..
Bilder i allmänhet över växter däremot kan man hitta bra om man vet namnet på vad man söker -är det perenner eller krukväxtbilder du vill ha ?
Sulawesii
Ofta är det väl så, att innan man ställer frågan har man redan varit ute och googlat.
fruberglund
Bilder söker jag alltid på Google och tycker det är skitbra. Alla kanske inte vet om att det finns bildsök där smile.gif
zaaritha
Har ej hänvisat till google--när det gäller odlingsanvisningar! unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon