Full version: Grattis
*Felix matte*
Grattis alla tre!
Helen i Piteå Zon 5
GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! / Helen
Kathy
GRATTIS!!! GRATTIS!!! GRATTIS!!!
jessica zon6
Ett stort grattis alla tre!!!!!

/jessica
Monica M zon 4
Grattis från mej också! smile.gif
renate
Grattis på er födelsedag!
Kajsa

GRATTIS EVA St, SUSANNE OCH ZARA
Ha en bra födelsedag!
Fenja
Grattis!
Mvh
Fenja
Sulawesii
Önskar er en underbar dag! Grattis!
Betty
Grattis på födelsedagen alla tre! smile.gif
Eva St
Tusen Tack för alla Grattishälsningar. Vilken härlig avslutning på en underbar dag när jag upptäckte att ni skickat både Gratulationer och fina blombilder. Här har varit fullt hus med nära och kära på kombinerad Påsk - och- födelsedagsmiddag har dessutom fått en hel del trädgårdsrelaterade presenter som jag blev jättelycklig över bl.a en Kompostkvarn som jag så länge velat ha och en slangvinda på hjul till vattenslangen. Fick också en jättetjusig doftranka som jag hoppas att jag klarar att sköta. Det är inte dumt att fylla år ibland.

Måste också få passa på att GRATULERA SUSSANNE OCH ZARA
Susanne i Linköping
Tack allihop! Idag har jag haft en enkel version av "öppet hus", i mitt fall inbjudan utan exakt tidsangivelse, bara för dryga dussinet människor men ändå. Tre av dem var mina brorsbarn, 7, 5 resp 1 år gamla, det var rätt stökigt ett tag men kul. Det har över huvud taget varit så trevligt idag och det känns så mysigt att avsluta dagen, efter att värsta röjningen i köket är klar, med att sitta och läsa i odlaforumet ett tag.

Grattis Eva och Zara också, såhär lite i efterhand! rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon