Full version: dålig planering...
Sollan
Jag har slut på planteringsjord! Hur glömsk får man bli? En hel långhelg och ingen jord (eller passande krukor för den delen). Bläh! mad.gif
titti49zon6
Synd om dig sad.gif
Kom förbi hos mig, jag har både jord och krukor som du kan få låna
peterinas
tur man jobbar på loppis =) finns mängder med krukor . helst skulle jag vilja köpa alla men får nog hejda mig wink.gif
Sollan
Ha, åkte på vinst och förlust till Hortus...som hade öppet!! Så jord blev det och bara n-å-g-r-a fröpåsar wink.gif
Annki
Tusan hakar! Har du köpt ÄNNU MERA FRÖ??? Noterade att Hortus var öppet och tänkte - nu är Sollans dag räddad. Vad har du köpt nu? blink.gif
Sollan
Månvinda, rosa näva, vit Datura, heliotrop.... Va fasen, de hade fröer från en engelsk fröfirma som jag var tvungen att pröva!!! *suck*
Annki
Ska inte säga nåt.. nitade dit på Dahlia Bishops Children idag i en engelska avdelningen på Hortus. En fröpåse 49:50... sad.gif Och nu jävelberg har jag sått! Ca 50 små krukor står och gosar i lysrörsbelysning!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon