otto_thersthol
Hej!

Jag är ny här på odla.nu första inlägget faktiskt, och jag undrar, var kan jag hittaJohan Lemte's bok "kulturväxter i kruka"? Någon internetbokhandel som har den. Har sökt på bokus och naturbokhandeln, men ej hittat den där.

Har förövrigt sått en massa fröer nu den senaste tiden och fler är beställda på Impecta.

MVH Marcus wink.gif
TeliaNet
mycket märkligt laugh.gif laugh.gif
jag har velat köpa den länge, den kostar 380 kr på bokhandeln i stan.
men jag har precis köpt den från netbokhandeln.se för 150kr.
det är en beställningsvara så jag har inte fått den ännu.
otto_thersthol
CITAT (TeliaNet @ 27-03-2005, 22:47)
mycket märkligt laugh.gif  :lol:
jag har velat köpa den länge, den kostar 380 kr på bokhandeln i stan.
men jag har precis köpt den från netbokhandeln.se för 150kr.
det är en beställningsvara så jag har inte fått den ännu.

Tackar så mycket för tipset! Hittade den sedan på adlibris, men då kostadse den 170 kronor inkl frakt, så det blir förhoppningsvis en beställning på netbokhandeln imorgon!

MVH Marcus
Ina
Här finns den också!

Skulle den vara slut så kan ni kanske fråga Johan direkt...wink.gif
otto_thersthol
CITAT (Ina @ 27-03-2005, 22:56)
Här finns den också!

Skulle den vara slut så kan ni kanske fråga Johan direkt...wink.gif

Tackar för svaret.

Ska se om jag kan beställa boken imorgon, annars får jag kolla med Johan. wink.gif
Ina
CITAT (otto_thersthol @ 27-03-2005, 23:04)
Tackar för svaret.

Ska se om jag kan beställa boken imorgon, annars får jag kolla med Johan. wink.gif

Lycka till i jakten!!
otto_thersthol
CITAT (Ina @ 27-03-2005, 23:05)
CITAT (otto_thersthol @ 27-03-2005, 23:04)
Tackar för svaret.

Lycka till i jakten!!

Tack tack!

Värst vad fort man får svar på detta forum! Hinner ju inte blinka wink.gif sleep.gif smile.gif
Dan i Nacka
Jag förstås sagt det förr men det är en kanonbok så den är väl värd att leta efter.biggrin.gif
(med risk för att bli tjatig wub.gif )
Roger_w
Hejsan!
Om ni inte kan vänta på paketet från posten kan ni göra som jag, låna den på biblioteket i väntan på den "riktiga" boken rolleyes.gif
/Roger
TeliaNet
idag kom avi'n så jag har hämtat ut den på affären. rolleyes.gif tongue.gif smile.gif
dreglade nästan när jag läste alla 21 sidor om citrus, extremt bra då så gott som alla växter står med.
neena
Min kompis köpte ett ex på affären i Göteborgs botaniska trädgård i förra veckan för 240:- (tror jag bestämt att den kostade iaf.)

Den verkar hur bra som helst och innehåller även lite recept på de olika frukterna och grönsakerna som boken tar upp. Skall allt ta och tjuvläsa hennes nästa gång jag hälsa på! :)
TeliaNet
denna boken är ett måste om man gillar växter som ger frukt.
240 kr, lite dyrt tycker jag, eller ganska billigt om man jämför med 370 som de skulle ha i bokhandeln.
den lilla bladlusen
Jag köpte min bok på botaniska i Göteborg, 210kr. Väl värt pengarna kan jag lova!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon