Full version: Forum
Azeman
Borde inte det kanske finnas ett litet mysigt forum här på odla.nu , om djur? *tycka* smile.gif

Jag vet att det är en sida för trädgård och så.. . men men , tipsade bara ändå lite.
zaaritha
Hoppas att det då ej blir om otäckingar!
Azeman
CITAT (zaaritha @ 28-03-2005, 00:45)
Hoppas att det då ej blir om otäckingar!

som vadå?
zaaritha
Vi har tydligen hamnat på minus med varann! Ska vi börja om?? rolleyes.gif
Berith
Antar att du menar en avdelning för bara djur... unsure.gif (har inte förstått än det där med att en del kallar 'avdelningarna' för forum... det kallar jag hela alltihop det här - Odlas forum, med olika avdelningar t.ex. Småprat. Rätta mej gärna om jag har fel, tar tacksamt emot allt nytt jag kan lära mej.)

Det var ju inte så väldigt länge sen som Småprat delades upp just för att det var prat om annat än trädgård där, och mycket av just det andra handlade om djur. Tycker väl att det räcker med djurprat som det är rolleyes.gif utan att det ska behövas en egen avdelning till det.

Men du Azeman kan väl starta ett forum om djur? Andra härifrån har ju startat andra sidor, och jag tycker du verkar ha ett 'grundintresse' för djur och skulle passa utmärkt till det! smile.gif
lisselbo
Instämmer med föregående talare.
mvh Marie
Azeman
CITAT (Berith @ 28-03-2005, 08:06)
Antar att du menar en avdelning för bara djur... unsure.gif (har inte förstått än det där med att en del kallar 'avdelningarna' för forum... det kallar jag hela alltihop det här - Odlas forum, med olika avdelningar t.ex. Småprat. Rätta mej gärna om jag har fel, tar tacksamt emot allt nytt jag kan lära mej.)

Det var ju inte så väldigt länge sen som Småprat delades upp just för att det var prat om annat än trädgård där, och mycket av just det andra handlade om djur. Tycker väl att det räcker med djurprat som det är rolleyes.gif utan att det ska behövas en egen avdelning till det.

Men du Azeman kan väl starta ett forum om djur? Andra härifrån har ju startat andra sidor, och jag tycker du verkar ha ett 'grundintresse' för djur och skulle passa utmärkt till det! smile.gif

har ett litet mini på min hemsida,, men händer inte så mycket där... :/
cic
Jag pratar GÄRNA djur och andra saker i livet.. Men forumet vi är på är ju trots allt Odla.nu "Din trädgård på nätet".. rolleyes.gif
Azeman
CITAT (cic @ 28-03-2005, 13:30)
Jag pratar GÄRNA djur och andra saker i livet.. Men forumet vi är på är ju trots allt Odla.nu "Din trädgård på nätet".. rolleyes.gif

Jo jag vet, just därför jag skrev att jag visste att det var en trdgård sida ^_^... men tja, jag tyckte att en sida om djur och kanske natur skulle passa in här å ^_^. speciellt då djur. men men.. det var som sagt bara förslag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon